Inlägg från: therre |Visa alla inlägg
  • therre

Lantlig/Romantisk inredning!

Men hörrni tjejer!

Jag håller på göra om farstun i stugan som är så ful just nu!

Jag såg idag en grej på Ebay jag vill ha, men vad kan man tänkas leta efter? Hittar inget liknande. Vi har en dörr á la 60-tal med långa glasfönster så nertill ville jag ha ett slags "wirehjärta" eller något annat sött på insidan alltså... O föreslå inte att jag ska pärla själv!

Typ något sånt här:

• therre
    Smajla skrev 2006-10-10 10:15:18 följande:
    therre - ååå vad fin - köp den! //Smajla
    Mjae... Jag vet inte... Försöker hitta något liknande! Vill inte ha just den tror jag *s* Söktips?
  • therre
    Smajla skrev 2006-10-10 10:18:28 följande:
    Inte sån har jag inte sett nånstans men "bara" hjärta liksom.. Vänta så ska jag kolla och visa.. //Smajla
    Ja, men typ bara något man kan hänga under fönstren liksom på insidan av dörren. Något sött! Inte så plåttrigt heller när det är en liten hall
  • therre
    Smajla skrev 2006-10-10 10:22:21 följande:
    Kan nåt av de vara nåt - therre o Karamellfabriken? www.systerlycklig.seSka kolla vidare i mina länkar.. //Smajla
    Tack! De där var finare!
  • therre
    Smajla skrev 2006-10-10 10:26:28 följande:
    therre skrev 2006-10-10 10:22:42 följande: Smajla skrev 2006-10-10 10:22:21 följande: Kan nåt av de vara nåt - therre o Karamellfabriken? www.systerlycklig.seSka kolla vidare i mina länkar.. //SmajlaTack! De där var finare! Va bra! Återkommer strax - ska kolla om jag hittar nån mer.. //Smajla
    Måste kolla vad minsta ordersumma är. Hittade tyvärr inget annat som tilltalade mig
  • therre

Farstudörrens om leder in till vanliga hallen har ett litet fönster i sig. Vad ska man ha där? Vit spetsgardin eller en rutig? (Det är ju nästan obligatoriskt! )

• therre

Kanske den här...? Den var också söt!

• therre
    Smajla skrev 2006-10-10 10:37:46 följande:
    Men det är ju en spegel iofs.. Och så får man beställa den från Danmark.. Men annars var den väldigt söt.. //Smajla
    Ja... O hängaren med!
  • therre
    Smajla skrev 2006-10-10 10:39:59 följande:
    Vit spetsgardin låter ju väldigt snyggt!!
    Ja, tror den ska hänga över hela lilla fönstret eller så att man sätter ihop den på mitten så det blir typ som ett timglas
  • therre
    Lolanna skrev 2006-10-10 14:55:09 följande:
    Smajla - Tack! Ska se om jag hittar den färgen. Är den vit, vit eller går den mera åt det naturvita hållet?
    den är mer naturvit tror jag.
  • therre

ska ta o shoppa lite ikväll. vill iaf göra klart fastun nu före jul, den är så liten så det är ju inte heller ett kostsamt projekt o jag vet redan allt jag vill ha dit

spetsgardiner har jag, likadana som i sovrummet i stugan, sedan behöver jag en dörrmatta som jag spanat in på fridasgård + ett hjärta. ja, så lite antikvitt på det är det klart! (okey, golvet är hemskt, men det får faktiskt vara tills jag övertalat sambon om att golvet inte går ihop med resten )

• therre
    Smajla skrev 2006-10-10 10:58:22 följande:
    Karamellfabriken skrev 2006-10-10 10:52:13 följande: Åh, precis vad jag letat efter Smajla!Undrar just om man kan göra en så liten beställning.Det står inget om minsta ordervärde på deras sida så man kanske kan göra ett försök iaf. Vad kul! www.systerlycklig.se - kollade om jag hittade minsta ordersumma men det står att "Alla små som stora ordrar är välkomna." - Hihi - då kanske det blir ett köp för Therre också då?? //Smajla
    Mjae... Jag vet inte. Fridas hade också så jag kanske köper därifrån
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!