Lantlig/Romantisk inredning!

Hihi, tänk att man blir så glad av komplimager, TACK! Som sagt, fick inspiration från boken Vit jul.
Ankmor, självklart kan du göra hjärtan, inte direkt min idé från början...man kan ju göra så många olika slags hjärtan. Skulle jag vaar bra p att brodera skulle jag lätt brodera bokstäver på dom!
emmasa, ja visst längtar man till julen!
rultan, jag har sytt fast dom, men det går säkert lika bra att limma med textillim! inte ett dugg svåra att göra heller...
muppet, kikade in en snabbis hos dig, personligen så tycker jag du borde få det lite ljusare med hjälp av textilier, hur ser väggarna ut? Visst fanns det en blå spont? Måla den vit vetja! På soffor tycker jag att det är jättefint att ha quiltade vita överkast...
muppet, kanske ett fårskinnsfäll på gungstolen?
Skogsstjärnan, nåja...här i sthlm så tycker jag inte att det är särskilt billigt som ute i landet...
Hör inte riktigt hit men vill ändå tipsa om en urmysig bok med en massa goda recept, väldigt vackra bilder...
mystjejen, jisses vilket hus och vilket pris...attans att man ska vara så bunden till sthlm...
mystjejen, men vad märkligt...vi fick låna till vårt hus trots att jag fortfarande pluggade, det var inga som helst problem. Ja men det är säkert lite olika från bank till bank kan jag tänka mig.
Men underbart var huset iallfall!
nr, jag ska fråga min kära mor angående tomtar eftersom det är hon som köpt dom till mig, jag har tovade vita, dom är jättemysiga!
Oj så mkt skrivet! Får uppdatera mig ikväll. Jag har iallafall fyndat en antik docksäng till Noell, ska fixa till den lite sen kommer det upp bilder lovar jag!