Lantlig/Romantisk inredning!
www.zorn.se/galleri.html Kika under akvareller.
www.zorn.se/galleri.html Kika under akvareller.
Amoroso! Satt i nära en timme och letade efter den där bilden på nätet igår för jag kan INTE komma ihåg vad artisten heter. Ska ringa exet som har min gamla Laptop och se om han kan rota upp den där. Återkommer om det!!
Det ligger på ett industriområdet mot Partillehållet (mot Alingsås) om man kör från centrum. De har öppet i helgen! Jag mailade och kollade... Kom hit alla lantromantiker och hälsa på mig!!
/Elisia
...industriområdE... menar jag.
HA HA - det var det huset jag pratade om och till vilket jag inte vågade skicka en länk innan jag skrivit på det andra huset. Det här är ju nästan absurt...
Där ser ni!! Det är inte bara att sluta att tänka på det när man väl fått syn på det!! Med risk för att tjejen som äger det kanske kikar in på tråden så ska jag bara trösta er en liiiiten smula; jag var och körde förbi huset igår och det ser hopplöst litet ut i verkligheten. Inträngd mellan ett par andra trista hus på en bonnaväg genom en åker. Som vanligt så har de använt en vidvinkeloptik för fotografierna och det gäller säkert insidan också så jag känner mig i alla fall lite lugnare idag. Gillade inte alls husets läge. Men UNDERBAR smak har de där människorna - det kan man inte ta ifrån dem.
Klipp inte i dem, Juliah! Det kommer du bara att ångra. Men häng dem upp-och-ned och bind fast dem, med vita bomullsband som hängen, som gardiner eller draperier! Har också ärvt några...
Åh, vad härligt att någon i tråden redan är vaken! Har varit på jobbet sedan fyra och suttit och läst i vår tråd och kollat länkar när det varit en stund över.
Ja, jag vet hur du menar Julia; ibland när man sett något sådär supersnyggt hem så tappar man lusten helt hemma och har lust att riva ut allt och börja från början. Men så är det då den där lilla detaljen pengar...
Rut: fram med färgen bara! Furufrossa avhjälps lättast med kärmjölksvitt!
Juliah: Jaha - din stackare! Du har en sådan där liten sötnos som håller nattclub under tidiga morgnar? Min niomånaders är ju hemma med pappa just nu och där gäller fortfarande lite välling framåt tresnåret på natten men sedan står han sig till åtta eller så.
Har du funderat mer över dina lakan och vad du ska göra med dem?
Hej Sveriges största expertpanel! Jag har vunnit en budgivning på en soffa på Tradera men behöver fixa frakten själv från Rönninge i Stockholmsområdet till Göteborg. Finns det någon som har någon aning om var man hittar billig transporthjälp?
Åsså SLUTA prata om ILVA!!
/Elisia