Lantlig/Romantisk inredning!
Luscious: Jag köpte det på City Gross faktiskt! Tänk en nästan vanlig Ica-butik...men det var nog ett år sedan...
Luscious: Jag köpte det på City Gross faktiskt! Tänk en nästan vanlig Ica-butik...men det var nog ett år sedan...
En bra butik i Malmö är Charlotte Trend på Baltzarsgatan 31....men de har ingen hemsida!
INOX otroligt fint att skriva så där ...och kul idé med dörren som gavel!
Lilla Uv: Det är också väldigt fint att använda en gammal vit dörr som man sätter upp på väggen och så borrar man dit en vit hatthylla upptill och så lite fina järnkrokar under och vips har du en jättefin klädhängare/hatthylla i hallen. Jag har funderingar på det till huset. Som hatthylla i groventrén så har jag köpt denna från ellos!
Ja...Nyfiken Rosa...det gör det verkligen!
Hmm, jag hade bilden i mitt galleri...kopierade den och lade in den här...då fungerade det, men när jag sedan gick till baka till galleriet för att plocka bort bilden som kändes onödig att ha kvar där...så försvann bilden från denna tråden i samma sekund! Finns det något annat trix menar du?
Karamell....den var jättefin! Var kan man köpa en sådan? Och framför allt....går det att få tag i en sådan fin pall som du har?
Ohhhh, Nyfiken vad fina! I Helsingör kan man hitta mycket fint!!! Vill till Köpenhamn snart!
Jag vill ha en massa pärlspontspanel från golv till tak i huset bla i köket och groventrén. Är det någon som känner till hur det blir med hela panelskivor som ser ut som pärlspont??? Blir det fint eller ser det bara konsitigt ut??? Jag ska ju täckmåla så ådring kommer inte att synas ändå..vad tycker ni? lookalike-panel eller riktig pärlspont????
Millface: Har du precis fått barn? (Kanske har missat det) Men GRATTIS i alla fall! Vad blev det?