Inlägg från: Samla |Visa alla inlägg
  • Samla

Millface: åh spännande!!!

Var kan man köpa billiga vita (har bara hittat beiga) veckade lampskärmar? Åhlens hade men de tog 199 kr tror jag, behöver 2 så 400 kr blev lite mycket tyckte jag!!!

• Samla

Kul att ni gillade länken!

Ikea hade veckade skärmar en gång i tiden men inte längre Ett annat budgettips är Jysk (som ju är danskt) brukar finnas lite smått o gott.

Milliface: åh fusk dit vill ju jag också, rapportera om det är nått så tar jag kanske en runda dit nästa vecka!

Tjoho! Nu har vi bokat sänggaveln, hämtar den imorgon!!!

Har fyndat en jättefint vitt skrivbord (smäckert men stadigt) ska hämta det imorgon!!! Ha en bra kväll ni inredningstokiga!

• Samla

Millface: den på bilden menar du? Nej vi har bokat en från Ilva, ville ha smakråd ett par sidor bak. men hållå du, vad är det där för en fin sänggavel på bilden?

• Samla

Provar på plus, såg så kul ut med bilderna i texten, provar: (dotterns säng)

äng fönstret]

• Samla

Tack! Glad Japp, lampan är från Ikea, det är fruktansvärt svårt att hitta sängllampor tycker jag, allt är frostat glas o ek!!! Finfina påslakan!

Nublu: kan du inte (läste i en annan tråd att hennes man råkat göra detta Skrattande) gå in i sovrummet o vispa grädde, så det blir fettfläckar på tapeterna. OOOOPS nu MÅSTE vi ju tapetsera /måla om. Förstår hur du känner, vi har gråa tapeter i vardagsrum/matdel. Dessa bestämde jag innan vi flyttat in (svårt att veta när man aldrig sett huset innuti)  tycker nu det är för mörkt... Men ska ljusa upp med vita eller ljusa tapeter.

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Samla

mystjejen: åh så fint skåp! Vill ha!!Räcka ut tungan

På tal om cheapy: de har jättefina trädgårdsparasoll (trä med vitt tyg) för 199 kr. Vi har köpt ett sånt till trädgården!

Vi fyndade ju ett skrivbord, hade tänkt att ha det till databord men det var för litet Skrikandes men passade perfekt i dotterns rum! Det är lite chabby chic stil över det, men dottern är bara 5.5 år, så vi ska måla det om nått år när man slipper oroa sig över färg på skivan...Hemlis Tyvärr fattas det några beslag, får ge mig ut på jakt!

]

• Samla

Mystjejen: Tack! hihi förstår att du målat nock nu!

juliah: Tack, dottern är så nöjd med det, kul!  Lampan: FlörtHemlis

Idag har Miljögården lagerutförsäljning i Svidala (Svedala). Får se om man hinner med en sväng dit....

• Samla

Elisa: tack! Glad

Miljögården har ett lager i Svedala, där de tydligen har utförsäljningar då o då. Men det fanns inget speciellt, kände igen några saker som var typ 7 år gamla. Lite tavlor, nån kruka, nån kudde var fina men inget värt att åka till...

Hittade äntligen vita linne lampskärmar till ett bra pris!!! Kyss

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!