Inlägg från: Samla |Visa alla inlägg
  • Samla

Lantlig/Romantisk inredning!

supermamma: Så gör jag också (med fejkorkideé) fast med kruka, är usel på blommor!!! Skrattande

malins79: åh supersnygg byrå!

Korall: jag har en från Indiska, finns tyvärr inte kvar. Men de brukar ha fina speglar annars.

juliah: va bra att ni haft en bra dag idag! Vilken lampfot blev det? Visst är det störigt när man inte köper o sen ångrar sig!!!

På tal om fejk: Skrattande

[Stäng fönstret]
    Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Samla

mystjejen: Tack! japp alla Skrattande.  Jag köper stenar, krukor, växter försig o sätter i hop. Det är svårt att hitta fina fejk (vägrar säga plast/sidenväxter). Lavendelväxten i mitten tex är köpt på Plantagen. Hemtex har fina hjärtan av fejkblommor.

Bara måste: www.bloomingdoor.com/easydoproject.html

Jag dööör, kolla bla på projekt och länkar!!! Sååå mycket att läsa. I love chabby chic stilen!!!!!

• Samla

Nublu: NEJ!!! Inte siden/plastblommor, speciella-blommor-som-överlever heter det!!!

PoP: kan du inte smula sönder dem o göra små doftkuddar, lägga i kläder o lakan? Så har du kvar dem ändå!

NF: du skulle nog gilla Bolagret som ligger på gågatan (närmare Triangeln än Gustav). Annars har vi mest de vanliga; Village, Laugerhause, Granit, Åhlens, Indiska, Design Torget Charlottes trend (trots den lama namnet) nära Hansa är bra. Men ta buss 4:a till Slottstaden (har 3 st) o Limhamn annars, på Järnvägsgatan i Limhamn  ligger 4 (eller är det 5)  inredningsaffärer, varav två som är helt underbara.

• Samla

Är det någon som vet var man kan köpa hållband (sådana där lite bredare formbara metallband)? Eftersom jag inte hittar någon ljuskrona funderar jag på att själv göra en! Skrattande

juliah: cool lampa, hejja Coop!! Flört

• Samla

juliah: kollade på Panduros hemsida de verkar inte ha det, men vad har man hållband till mer?

• Samla

nublu: du är klok du Skrattande! haha ställ dig i kö efter oss andra fulingar (är redan gjort)!!!

• Samla

Jen05: va fint det blev med dynorna!

Millfaces: såg på Homestaging (hette det va?) på 5:an att de satte upp en sk fuskspont, i nte i trä utan i ? som var färdigmålad. Bara att sätta upp! Vill också ha pärlspont men maken motsäger sig!

Nublu: kul!

• Samla

Sabika: ja där var det, tack! Tilloch med länkat till Homestyling (tack Smajla! Skrattande)

Om en vecka kommer mitt väggord! Så glad! Har bestämt lampa till sovrummet, blir en liten kristallkrona från Indiska, sen ska bara väggordet upp sen är det klart!

VLF: Då har ni klart vad ni ska göra på helgerna Flört, klart ni hinner!!!

• Samla

Det blev "Stillhet" i vitt (de skickade en visningskopia, såg så fint ut!)

Åh maken kom hem nu, han hade överraskningsköpt lampan från Indiska! Kyss

• Samla

NFR: Du kan göra provtester av olika ord o snitt på de sidorna från USA som jag klistade in lååååångt tillbaka.

malins79:Förvånad va? Nej absolut inte, vad konstigt!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!