Inlägg från: Smajla |Visa alla inlägg
  • Smajla

Lantlig/Romantisk inredning!

Oj vad ni skriver - har mycket att ta igen nu, inte varit inne på ett par veckor..

• Smajla

Nyfiken Rosa - hos mina föräldrar ett par veckor på besök..

• Smajla

Beatrize - nyfiken på din vaxduk - har du fotat? *fnissar åt din kommentar åt maken*

//Smajla
  • Smajla
    therre skrev 2006-08-29 11:02:01 följande:
    Elisia skrev 2006-08-29 09:35:19 följande: Jag har också tänkt på att vi har slarvat en hel del med att lägga länkarna på vår separata länksida för det är så himla lätt gjort att man lägger in en länk mitt i sitt inlägg som man skriver här. Countrybymail.se är det sådant exempel. Höll på att bli tokig innan jag kom på vad sidan hette och jag hittade den inte på vår länksida. Vi kanske borde bli bättre på det? Var du tvungen att visa den där sidan?
    Håller med - den där sidan var ju farlig att gå in på... Flört
    //Smajla
  • Smajla

Elisia - nä, bara "fönstershoppat" ännu Skrattande

//Smajla
  • Smajla

Vad trist att de tog bort hela tråden Nyfikenrosa! Gillade att kolla i den ju Ledsen

Snygg vaxduk Beatrize!

//Smajla
  • Smajla

Ojoj vad du är flitig sökare på Tradera Beatrize Skrattande

//Smajla
  • Smajla
    Beatrize74 skrev 2006-08-30 22:56:42 följande:
    Var det INGET i länkarna som föll NÅGON i smaken. Är det bara kritvitt och INGET mönster som gäller för er tjejer. Nyproducerat i gammal stil?
    Jag såg en fotoram jag gillade, ska se om jag hittar den nu..
    //Smajla
  • Smajla
    Beatrize - www.tradera.com/auction/aid_32033763 - den var söt tycker jag. Men för övrigt var det lite för krussidulligt tyckte jag.

Värsta supermamman
    - mullvad låter snyggt!
    Sylt skrev 2006-08-31 08:13:15 följande:
    Jag håller med Juliah att det är fint med vitt, vitt, vitt. Vill gärna ha  möbler i det vita o kompletterar med lite färg (för tillfället lite ljusrosa). Gillar när det är enhetligt .
    Håller med!

Tineling - lite för mörka i mitt tycke men annars snygga!
    //Smajla
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!