Inlägg från: Vilja78 |Visa alla inlägg
  • Vilja78

Lantlig/Romantisk inredning!

Måste nästan åka dit i helgen och kolla. Om de har kvar den så kanske jag ska slå till. Har letat som en galning utan att hitta ett bättre alternativ.

• Vilja78
    Rut: Vad är det för sänggavel du har?
  • Vilja78

Tack för hjälpen allihop! Jag såg att den fanns där på hemsidan. Puh! Jag ringde också för att gardera mig. De har inga planer på att ta bort det ur sortimentet den närmaste tiden. Då kan jag vänta tills vi har flyttat i oktober. Vill liksom inte förhasta mig.

• Vilja78

Rut: Har den en gavel på fotändan också? (kan i och för sig kolla på deras hemsida). Den var superfin!

• Vilja78
    Ok, ni alla kulörexperter: Vilken vit ska jag måla tvmöbeln i? Väggarna kommer att vara i en varmare vit ton, som nästan bara nästan går åt beige.
  • Vilja78

LPW: Vad är det för häfte? Var får man tag på det? 20% är ju en del pengar och jag ÄLSKAR ju Elvira!

• Vilja78

Nyfiken rosa: Tack för tipset på sidan! Helt underbar! Jag har tittat om och om igen...Finns massor av saker som jag gärna vill köpa!

• Vilja78

Åh! Jag vill också dra igång nåt projekt. Jag tror att jag ska ta tag i tv-skåpet. Måste spara ihop lite pengar först så att jag kan köpa mig en slipmaskin. Sen ska här målas!!! Vitt vitt och vitt! Men jag behöver som sagt er expertishjälp när jag ska välja nyans. Är antikvitt det bästa?

• Vilja78

Milface: Ja. Jag vet inte var i Stockholm, dock.

Samla: Jag har lärt mig ifrån er här i tråden . Jag har ju sett hur man kan trolla med vit färg.

Hur skiljer sig antikvitt ifrån vanlig vi då? (har noll koll på det här med färg)

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!