Lantlig/Romantisk inredning!
Måste nästan åka dit i helgen och kolla. Om de har kvar den så kanske jag ska slå till. Har letat som en galning utan att hitta ett bättre alternativ.
Måste nästan åka dit i helgen och kolla. Om de har kvar den så kanske jag ska slå till. Har letat som en galning utan att hitta ett bättre alternativ.
Tack för hjälpen allihop! Jag såg att den fanns där på hemsidan. Puh! Jag ringde också för att gardera mig. De har inga planer på att ta bort det ur sortimentet den närmaste tiden. Då kan jag vänta tills vi har flyttat i oktober. Vill liksom inte förhasta mig.
Rut: Har den en gavel på fotändan också? (kan i och för sig kolla på deras hemsida). Den var superfin!
LPW: Vad är det för häfte? Var får man tag på det? 20% är ju en del pengar och jag ÄLSKAR ju Elvira!
Nyfiken rosa: Tack för tipset på sidan! Helt underbar! Jag har tittat om och om igen...Finns massor av saker som jag gärna vill köpa!
Åh! Jag vill också dra igång nåt projekt. Jag tror att jag ska ta tag i tv-skåpet. Måste spara ihop lite pengar först så att jag kan köpa mig en slipmaskin. Sen ska här målas!!! Vitt vitt och vitt! Men jag behöver som sagt er expertishjälp när jag ska välja nyans. Är antikvitt det bästa?
Tips: Den här skänkes bort gratis! Om man har tid och lust att måla den vit så skulle den ju bli hur fin som helst. Skulle ha slagit till om jag visste var jag skulle ha den.
http://www.blocket.se/vi/9036632.htm?ca=11_s
Milface: Ja. Jag vet inte var i Stockholm, dock.
Samla: Jag har lärt mig ifrån er här i tråden . Jag har ju sett hur man kan trolla med vit färg.
Hur skiljer sig antikvitt ifrån vanlig vi då? (har noll koll på det här med färg)