Inlägg från: Mystjejen |Visa alla inlägg
  • Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Nyfiken Rosa: Ja! Den boken med hjärtan har jag, den är ju jättebra. Hade glömt att jag har den  så tack för påminnelsen!!!

Vi har köpt våra tavellister på indiska finns långa, tror att de finns på bild i galleriet annars kan jag sätta in en bild ikväll. De har ett snirkligt mönster på kanten, jättefina tycker jag!
    Kurreburre: Vi har pilasterhyllor från serholt i vitt, vet ej om de finns kvar, det var förra säsongens kollektion. Det var hyfsat pris.
    Har målat klart storarummet nu! SÅÅÅÅÅÅ skönt! Kändes som det aldrig skulle ta slut!
    Ska måla soffan ikväll och klä om sittsen.
  • Mystjejen
    NyfikenRosa skrev 2006-08-18 15:14:37 följande:
    mystjejen..såg dina tavellister...fina men jag vill ha låååånga vill helst inte skarva med två
    D
    et finns längre, de vi har är korta. Så det kan vara värt att kolla upp.
    Kommer tyvärr inte ihåg priset, men de var inte farligt dyra...
  • Mystjejen

Men oj vad konstigt mitt inlägg blev!!! Men du förstår ju vad jag menar...

• Mystjejen

Har målat min soffa, ska måla igen imorgon så på måndag kommer bilder på den...

Jag sandpapprade lite, målade med snickerislip och målar med en halvmatt vit färg (2ggr).
    Ser ut att bli jättebra!
  • Mystjejen

samla: Åh, vilken fin lampa!

millface: Hoppas att allt går bra för dig, och att ungen ploppar ut snart...
    Vilket fint skåp, bokhyllan till höger är exakt en sådan jag vill ha!!! Och måla om såkklart...
    Värsta supermamman: Jättefin pall! Vilken bra present.
  • Mystjejen

Just det, köpte en jättesnygg bricka på second hand... ska genast fota...

• Mystjejen
    Vi fick åska här så det tog lite tid...
    Men här är brickan som jag fyndat, 20:-...
    Inte speciellt vit!!! Men man måste ju bryta av med lite färg också...
  • Mystjejen
    Och den här brickan köpte jag också, 20:- den med.
    Men den ska jag nog ta fram lite närmare jul...men jag tänkte ha ljus på den som jag har gjort här.
    Hm...Tjejen som nyss upptäckt att hon kan lägga in bilder i tråden...Jippie det funkar!!!
  • Mystjejen
    LPW skrev 2006-08-20 20:34:00 följande:
    Kan tipsa om att det är fint att ha en sådan bricka/fat som mystjejen köpt bredvid spisen med olja, vinäger etc på.
    Bra tips!! 
  • Mystjejen

musli: Välkommen hit! Vilket projekt! Vad kul! Jättefin vagga.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!