• LPW

Snygga sängbord- var?!

Vi behöver nya sängbord då vi flyttar. Vi är inte låsta till någon stil då vi har en vit tygklädd sänggavel som jag tror passar till det mesta (funderar ev på att klä om den, men det kanske blir i ett nytt vitt tyg i så fall). Någon som har förslag på snygga sängbord?

• Svar på tråden Snygga sängbord- var?!
  • Philenia

på IKEA har dom ju mkt snyggt,på jysk har dom ju oxå men då till en billigare peng

• Konvaljen

Jag har designat egna sängbord i ek som min man byggt, finns liknande på designtorget.

Finns en bild i mitt galleri, inte så jättebra men det syns lite. De är vägghängda

• LPW

Tack för tipset! Jag har inte hittat något på IKEA jag tycker om (och Jysk har jag inte varit på).

Skall kanske förtydliga att jag gärna tar emot tips på sängbord i alla prisklasser .

• Mystjejen

Finns jättefina på indiska, vita i romantisk stil typ...
    Kostar ca1000:- tror jag.

• Standly

Japp skulle också tipsa på indiska...jättefina .

• LPW

Jag tittade på Indiskas hemsida, men tyckte nog inte att sängborden var riktigt min stil (kanske på landet, men inte i vårt hus)... Får leta vidare så fler tips tas tacksamt emot

• Storm07

Kartell har jättefina runda vita småbord på hjul med dragluckor, har du sett dem?

• LPW

Japp, sängborden från Kartell har jag sett (tror dessutom att de skulle passa bra till våra sänglampor), men maken är inte överförtjust i dem (jag tycker om dem).

• Storm07

Kan du inte ha några snygga små brickbord då? Eller gör egna i valnöt i modell vägghylla?

• LPW

Brickbord?! Där sade du något!!! Svenskt tenn har ju urfina brickbord- undrar om de skulle fungera tro?!

En vägghylla blir nog inte så bra för vi har två sänglampor ("Tolomeo" som egentligen är små skrivbordslampor från Artemide) som måste få plats.

Svar på tråden Snygga sängbord- var?!