• Anonym

Inte mina trosor?!

Hur skulle ni tänka om ni hittade ett par trosor i tvätten som inte var dina?? o

• Svar på tråden Inte mina trosor?!
  • Maggis

Jag skulle ju undra, förstås. Såvida jag inte tvättat i allmän tvättstuga; då kan det ju vara den innan som tömt slarvigt.

• hidden angel

i den rena tvätten? tjaa.. då skulel jag tänka att det e nån som glömt dem i tvättmaskinen i tvättrummet. O hade det varit i smutstvätten hade jag nog tyckt det varit mycket märkligt, eftersom jag bor själv ;)

• JosefinU

Jag skulle tänka "oj då! måste ha fått med mig de från tvättstugan." Att killen skulle vara otrogen och tjejen glömt sina trosor tror jag bara händer i filmer - nästan. Hur dum är killen - och tjejen - annars egentligen? Nog ser man till att ta undan de ordenligt om det skulle varit så att det inte skulle märkas...!

• Jessa med 3

Eftersom vi bor i villa och tvättar i vår egen källare skulle jag ju bli fundersam... Hoppas det är en hypotetisk fråga!

• Anonym

Dom låg bland smutstvätten å det var inte jag som fyllde tvättkassen..skumt

• Maggis

Ja, det är skumt . Antar att det är killen som fyllt kassen eftersom du frågar? Tycker i så fall att du ska höra efter hur de hamnat där.

• kattis81

din kille kanske har en lite ovanlig böjning..?
    hoppas det är så, om man tänker på andra alternativ..

• hobnob

Ojojoj! Låter skumt! Bäst är nog att fråga din kille rakt ut.

Svar på tråden Inte mina trosor?!