Inte mina trosor?!
Hur skulle ni tänka om ni hittade ett par trosor i tvätten som inte var dina?? o
Hur skulle ni tänka om ni hittade ett par trosor i tvätten som inte var dina?? o
Jag skulle ju undra, förstås. Såvida jag inte tvättat i allmän tvättstuga; då kan det ju vara den innan som tömt slarvigt.
OJOJOJ
ungifär.....
i den rena tvätten? tjaa.. då skulel jag tänka att det e nån som glömt dem i tvättmaskinen i tvättrummet. O hade det varit i smutstvätten hade jag nog tyckt det varit mycket märkligt, eftersom jag bor själv ;)
har ni allmän tvättstuga?
Jag skulle tänka "oj då! måste ha fått med mig de från tvättstugan." Att killen skulle vara otrogen och tjejen glömt sina trosor tror jag bara händer i filmer - nästan. Hur dum är killen - och tjejen - annars egentligen? Nog ser man till att ta undan de ordenligt om det skulle varit så att det inte skulle märkas...!
Eftersom vi bor i villa och tvättar i vår egen källare skulle jag ju bli fundersam... Hoppas det är en hypotetisk fråga!
Dom låg bland smutstvätten å det var inte jag som fyllde tvättkassen..skumt
Ja, det är skumt
. Antar att det är killen som fyllt kassen eftersom du frågar? Tycker i så fall att du ska höra efter hur de hamnat där.
din kille kanske har en lite ovanlig böjning..?
hoppas det är så, om man tänker på andra alternativ..
Ojojoj! Låter skumt! Bäst är nog att fråga din kille rakt ut.