• Anonym

Inte mina trosor?!

Hur skulle ni tänka om ni hittade ett par trosor i tvätten som inte var dina?? o

• Svar på tråden Inte mina trosor?!
  • sessan

hi hi jag hittade ett par i smutsen blev naturligtvis jätte arg, skällde ut min sambo och kom på i samma veva att det var syrrans! hon hade tvättat här och glömt ett par, gissa vem som skämdes?

• Anonym

E jag naiv om jag tror att dom bara har hamnat där av en slump? Kan tillägga att han ibland tar hem sina kok kläder för att tvätta dom.. Så dom kommer väl från någon servitris..

• JosefinU

Precis sessan, det KAN faktiskt finnas "naturliga" förklaringar.

• Anonym

jag skulle fråga vad dom komm ifrån jag....

• Elut

Jag hittade ett par okända trosor för ett tag sedan, tror att det var i min garderob. Frågade direkt min man vart de kom i från och han hade ingen aning......

Efter ett tag visade det sig att det var min svägerska som glömt dem här då hon och min bror sov över. De hade blivit tvättade av bara farten.

Så visst kan det finnas en "naturlig" förklaring.

• cattis

En bekant till mina föräldrar fick med sig ett raffset från sin mammas dödsbo. De hade slunkit ner bland några andra kläder som de bestämt sig för att spara. När frun hittade raffsetet var det inte lätt för den stackars mannen att förklara att det tillhört hans åttioåriga mamma! Så, det finns naturliga förklaringar, även om de ibland är otroliga.

Förlåt om det blev lite OT...

• Aihnoa

Till: Anonym 1075610

Om jag vore du skulle jag göra det. Har jobbat på krogen så jag har sett mycket....
    MEN det behöver ju inte vara så heller. Hoppas inte iaf.

Kram

• vadskajaghetadå

min killes syrras

annars jä**Ar!!!

• Linis81

eftersom vi har egen tvättmaskin så skulle jag bara säga -Flytta för dy har vart otrogen.. tur att det aldrig kommer hända

• Ulle73

En släkting till mig var ute på resa med jobbet. När han kommer hem så hittar hans fru en bh i ett av resväskans fack. Bh:n är inte hennes. Det blir såklart en del diskussioner. Efter ett tag kommer dottern hem och mamman berättar för henne vad som hänt. -Wow, ropar dottern. Min BH. Hon hade lånat resväskan för lääänge sedan och tydligen glömt kvar sin bh. Hon har letat efter den många gånger och blev nu jätteglad att de hittat den. Jag kan tillägga att alla blev glada att det blev uppklarat.

• JsN

JAg skulle INTE misstänka otrohet! *ler* (Om han var otrogen så tror jag nog att han skulle se till att dölja det bättre) Däremot skulle jag bli lite nyfiken på vem som kunde ha lyckats glömma kvar underkläder hos oss.

• MansonDust

Vi har egen tvättmaskin så jag skulle säja tack & hej direkt.

(aldrig nån som sover över här etc)

• Anonym

Jag träffade min sambo när både han och jag hade förhållanden..vet att det är hemskt, men jag glömmde faktis en tröja där vid två olika tillfällen och det var intemed flit kan jag tillägga. Han städade tom efteråt för att vara säker. Eftersom dom hade haft tvättkorgen brevid sängen så hade min träja hamnat bakom där, och andra gången bakom soffan...

• Sunshine78

Att jag fått med mig fel från tvättstugan..

• Anonym

har inte du varit och badat,tränat eller något annat så du kan ha fått med dig ett par extra trosor hem i från omklädningsrummet??

• Tossan79

Det hände mig en gång, för några månader sedan! Sambons syster hade varit på besök, och råkat få sin mens just då, så hon slängde ner sina trosor i en lite påse i våran tvätt korg. Kändes inte såkul att behöva tvätta någon annans blodiga trosor precis, men åtminstone var de hennes, så det underlättade lite saken!

• pups

men va i?
    om man får mens hos folk å måste byta trosor tar man väl HEM sina blodiga??
    inte låter man nån annan tvätta dom heller ?!
    för övrigt tycker jag det verkar som om "nån" vill göra dig uppmärksam på något...
    nån som "märker revir", lite grann

• Anonym

TS här.. Enligt killen så trodde han det var mina trosor som låg kvar i tvättstugan sist vi tvättade så han la ner dom i tvättpåsen igen. Kan inte mer än tro han. Tyckte det var för film likt ändå. Men det var kul å höra vad ni andra hade tänkt...:)

Svar på tråden Inte mina trosor?!