Inlägg från: Maria73 |Visa alla inlägg
  • Maria73

Höstmammor 2005 - Linköping - 2

MLLL: 3 år, det var inte dåligt. Tänkte ställa mej i kö här i Lambot så får vi väl se. tänker iaf inte gå tillbaka till min gamla, det känns som han ibland bara ville laga lite för att tjäna pengar. (Fast så är väl alla mer eller mindre iof, iaf privata)

Vi hade tänkt dyka upp imorron. Tar kanske med min uttråkade sambo

Picknick imorgon (fredag) kl. 14 i Trädgårdsföreningen (om vädret tillåter)
    Therése & Saga
    Nina & Emma
    Maria, Tyra & Uttråkad sambo

• Maria73

MLLL: Ja just det ja...såg lite på det. Blev så f-bannad. Kan mycket väl tänka mej att det är precis så oxå, o då är ju folktandvården bättre...de har ju inget eget vinstintresse.

• Maria73

Tack tack säger Tyra! Nina, vilken koll du har på månadsdagarna...tror att amningspsykosen i hövvet har gått över för din del, för vi kom knappt ihåg det själva

Skulle gärna hängt med till Valla, men vi drar nog iväg en sväng nu i veckan...det kanske blir flera gånger?

• Maria73

Grattis Emma o Ebba!
    Tyra vinkar tillbaka Det är som sagt MYCKET roligt att vinka o dra i sladdar o allt annat som man kan få tag på. ciggisfimpar i munnen är en annan höjdaraktivitet, till hennes mammas stora förtret

Hoppas att allt är bra i Linkan? Vi är fortfarande i småland o trivs som fisken, får se när vi dyker hemöver igen. Tyra saknar sina polare i alla fall...det märks för så fort hon får se en bäbis så skrattar hon högt!
    Ha det så skönt i sommarvärmen!

• Maria73

Ojj, har har det hänt mycket sedan sist.
    Kommer hem en liten snabbsväng till Linköping imorron innan vi drar vidare igen. Är det någon som kan tänka sej en liten fika imorron?

• Maria73

Kul att det blev fika imorron. Ska bli kul att se om de små kan lära sej lite tips o tricks av varandra...det brukar ju vara så!

Criwi: Haha...snygg gubbe dö! Blir avis...kanske skulle bli en plussare iaf.

• Maria73

Fyy stackars dej Linda. VAd jobbigt med fogvärk. Känner oxå av det ibland...det låser sig när jag sitter på golvet iblan...ajaj vad ont det gör.

Bondbruden: Det hade varit jättekul med lite babyplask, men det var nog lite för kort varsel för oss tyvärr.

Men fika hinner jag fortfarande om det blir något? Går dit till kl 14 så får vi se hur många som dyker upp

• Maria73

Ujj...Nina det låter inge kul med en surbolla. Vi har oxå en sådan idag.
    Vi åker oxå ner nu snart, måste springa på stan en sväng innan, du kanske vill hänga på?

• Maria73

Ujj, här har det hänt mycket! Har varit på semester i Stockholm ett par dagar o snart bär det av till Västervik igen. Men sedan så är jag oxå jättegärna med på fika. Tyra vill gärna busa med kompisarna. Mycket frågor få se om jag kommer ihåg....

Vinterkläder: Fick låna en POP overall i strl 80 o en extra overall plus en jacka. Kompisen med två små tyckte att overall var klart bäst.

Idealvikt: Tjena...jag gick upp ca 20 kg, gick ner samtliga direkt o gick upp ca 8 när jag drog ned på amningen, så jag vill MYCKET gärna oxå gå ned o gärna mer än de där 8, skulle kunna tänka mej att gå ned sådär 12-15 kg. Det kommer säkert att gå jättelätt
    Mat:
    6. Ammar...väldigt lite ca 5 min.
    9. Gröt 1 1/2 port + vatten, 5-10 min
    12-13 1 stor burk, 10 min
    15 1 burk frukt 5 min
    18 Gröt 1 1/2 port + vatten 5-10 min
    20 Välling 250 mg 15 min

växt: Har inte varit o mätt eller vägt Tyra på 3,5 mån. BVC hos oss har skitdålig service tyvärr, men ska snart boka 10 månaderskoll.
    Criwi: Uss, vad tråkigt. Ett husdjur är ju som Jenny skrev en i familjen. Kommer precis ihåg hur det känns iom att vi fick ta bort Elvis sådär hastigt.

• Maria73

Lena: Hupps...de små liven kan mycket nu för tiden. Tyra gillar starkt att riva i blöjhinken...mkt mysigt *burr*

Är det någon som tänkt ta sig en sväng till Tinnis eller kanske fika nått, antingen idag eller imorron?? Har precis kommit hem från semestern o vill gärna börja umgås igen.

Svar på tråden Höstmammor 2005 - Linköping - 2