• StinaTina

Höstmammor 2005 - Linköping - 2

Dax igen för ny tråd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-10 16:57:49:
    Allergilista:

Ligre: mjölkprodukter,sojaprodukter, nötter/mandel/jordnötter, morot och jordgubbar och stenfrukter dvs äpplen, päron etc.
    Criwi: Nötter, mandel, kokos, blå vindruvor, persika, kiwi
    Fröken: Nötter (ej mandel o jordnötter), nypon
    Linfre: Mjölkprodukter (så länge hon ammar)
    Songbird: Alla nötter, mandel, plommon, persika, aprikos, nektarin, kiwi
    Maria73: Kiwi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-23 11:22:48:
    April
    28 Lovina

September
    16 Samuel 21 Ebba
    26 Vilhelm 30 Saga

Oktober
    2 Ludvig 6 Meja
    13 Freja 15 Tyra
    25 Alice

November
    10 Agnes 14 Alma
    21 Emma 24 Ida
    27 Tim

December
    28 Hampus
  • Svar på tråden Höstmammor 2005 - Linköping - 2
  • My Lovely Little Lumps
    criwi haha fast det är ganska skönt iaf för man får lite mer frihet när dom börjar krypa, jonathan blir skogstokig när vi lämna rummet bättre om han kunde följa med själv hehe

linfre en stor liten pojke då

gud jag funderar på för jonathan är ganska stor iaf tjocka små lår har han med, tänk OM han itne hade spytt som han gjorde iörjan, undrar hur stor han hade varit nu då i sånna fal
    ♥Min familj♥
  • StinaTina
    MLLL: Visst lite mera frihet blir det men hon kryper liksom iväg in i alla andra rum så man får springa och titta till henne iaf. Skrattande Nu när hon ställer sej upp själv så är hon lite kaxig och släpper taget och vips så ligger hon på rygg på golvet. Man har lite svårt att låta henne vara för sej själv när man är så rädd för att hon ska slå sej ordentligt. Tydligen så har hon stått på huvudet ner i vardagsrumsmattan för hon har som lite skrubbsår på hakan. Det där med skogstokig när dom blir lämnade ensamma känner jag igen. Jag fick gå på toa med dörren öppen så hon kunde se mej hela tiden. Skrattande Numera så följer hon med in på toan, inte så kul det heller. Glad
  • My Lovely Little Lumps
    criwi haha ja det är ju lite mer skaderisk på barnen när dom lär sig ta sig fram på egen maskin
    idag satt poppe o böjde sig frammåt flera gånger så han kom på alla fyra o vinglade ställde sig med nästan en gång men damp på rumpan lika fort det var på gräsmatan kanske saka låta han öva där ute mer haha inte lika hårt om han ramlar
    ♥Min familj♥
  • Tezz80

Oj vad massa det hänt här.

Ulle: Härligt att få veta att körsbär är okej, kanske vågar testa att ge henne jordgubbar oxå någon dag nu då.

Ligre: tråkigt att höra att din mormor har gått bort, men jag hppas att begravningen blir fin.

Lena: vilket underbart kort du har på Tim. Tycker det låter som om han har tänder på G :)

Elouise: Valla hänger vi gärna på till. Saga sov sig förbi vårt besök där.

Fröken: att få tillbaka mensen är ju i och för sig inte ett måste, men det kan ju vara bra:) Jag delar gärna med mig lite annars, har fått en hemsk cykel på 21 dagar :/ Bra om man vill bli gravid, men annars är det måttligt skoj.

• Tezz80

Picknick imorgon (fredag) kl. 14 i Trädgårdsföreningen (om vädret tillåter)
    Therése & Saga

• My Lovely Little Lumps

en ovanlig bild.
    nyagen idag på mig o barnen

ute och går med barnen

♥Min familj♥
  • StinaTina
    Jag började fundera på om det skulle bli något eller inte. Har varit så tyst i tråden ang fika ett tag nu.

Tezz: Cykel på 21 dagar låter inte alls kul. Tycker iof att det mesta är för lite. Skrattande
    Det som kan hända är att Saga blir prickig av "röda bär" o såklart se upp med kärnor i körsbär.

Therése & Saga
    Nina & Emma
  • Maria73

MLLL: 3 år, det var inte dåligt. Tänkte ställa mej i kö här i Lambot så får vi väl se. tänker iaf inte gå tillbaka till min gamla, det känns som han ibland bara ville laga lite för att tjäna pengar. (Fast så är väl alla mer eller mindre iof, iaf privata)

Vi hade tänkt dyka upp imorron. Tar kanske med min uttråkade sambo

Therése & Saga
    Nina & Emma
    Maria, Tyra & Uttråkad sambo

• My Lovely Little Lumps

MAria73 men det var ju på dokumentär nån gång för ett tag sen om tandläkare som ljög om hål för o tjäna pengar

♥Min familj♥
  • Maria73

MLLL: Ja just det ja...såg lite på det. Blev så f-bannad. Kan mycket väl tänka mej att det är precis så oxå, o då är ju folktandvården bättre...de har ju inget eget vinstintresse.

Svar på tråden Höstmammor 2005 - Linköping - 2