• Anna1985

    Mammaledig i Bromma/sthlm

    Hej...

    Jag är en mammaledig 21 åring som undrar om det finns några andra mammalediga i bromma/sthlm...området som kanske vill bubbla lite eller så...

    Ciao.../ Anna

  • Svar på tråden Mammaledig i Bromma/sthlm
  • Naijna

    Iluna: Ok, men måndag då kan jag me :) Gick du på MVC i sumpan?
    Det gjorde jag, jobbar där :)

    FridaS: Klart du gör! Är ju bara rolig om det finns nån lite större plutt att leka med :)Men det kanske är svårt för dig att träffas om du inte är ledig eller?

  • Linniz

    Klart att du också passar in Frida, bara roligt med lite liv och rörelse tycker jag och Simon Ska du köpa vagnen ny eller begagnad?? Jag är ju också på jakt efter ny vagn som sagt men jag kan inte bestämma mig.. Jag kollar både beg. och nytt men jag får se..

    Naijna: Jag bor i Upplands Väsby (!!) och har en son som är 7 1/2 månad, presenterade mig inte förut så..

  • Linniz

    Jag träffas gärna i sumpan på måndag om det finns nått bra ställe där!? Finns ju några parker iallafall, eller är det längre bort??

  • FridaS

    Linniz - vi ska köpa vagnen ny, så man får garanti o sånt.

    Najina - jag pluggar på distans så jag e rätt flexibel.

    Men just nu e det så stört mycket att göra. jag e verkligen helt slutkörd känns det som... det känns som att snart måste jag få ett break eller nån framgång, att nåt bara löser sig o blir bra. för mycket att tänka på...
    jaja nu ska jag väl plugga lite då.. eftersom jag inte kommer kunna plugga på fredag för att sambon ska jobba hela dagen... jippi...

  • Iluna

    najija- jag gick hos en privat barnmorskemotagning i gamla stan, super bra ställe.... vart jobbade du i sumpan nånstans???

    de finns en park som e ganska nära statonen, med lekpark å så..sen finns ju stora ängar vid lötsjön, och en stor lekpark om ja inte minns fel ;0)

  • FridaS

    låter mysigt, bara det blir fint väder. och bara det inte e för bökigt att ta sig, mitt lokalsinne e inte så värst bra...

  • Mama85

    hej hej e allt bra med alla? HAr aft lite fullt upp, har inte hängt med er riktigt...:) Blir det någon ny träff elr?

  • FridaS

    Mama85 - hejhej, vi funtar på att ses på måndag. var o när e inte klart än

  • Mama85

    ok, e osäker om jag kan. Fast jag tror jag kan hihi. De vore kul. Blir de bara vi som va sist elr några fler som hoppar på?

  • Naijna

    Linniz: Hej hej. Dig tror jag att jag känner igen lite.. har nog sett dig någonstans här förut :)

    FridaS: Ja men dåså :P Vad pluggar du för något? Jobbigt att du har fullt upp.. vet hur det känns.

    Iluna: Jaha! Jag jobbar i vanliga fall på Willyshemma, tuletorget.

    Mama85: Hej hej. Jag är ny och tänkte hänga på :)

Svar på tråden Mammaledig i Bromma/sthlm