Inlägg från: enyasmatte |Visa alla inlägg
  • enyasmatte

Junibacken för ettåring?

Är det lönt att åka till Junibacken med en 15-månaders kille? Han är ju nyfiken på det mesta och så men jag har aldrig varit på Junibacken så jag vet inte hur det ser ut där.
    hur tar man sig dit från vårt hotell i Globen?

vart köper man Stockholmskortet här på nätet? har tappat adressen dit

andra Stockholmstips för 15-månaders förutom Skansen och Grönan?

*vad gjorde livet innan Wille?*
  • Svar på tråden Junibacken för ettåring?
  • enyasmatte

jodå nog vet jag att duvor funkar vi har ju hästar, hundar, katter o fiskar här hemma...!

• enyasmatte

hi hi! jodå...men nu ska vi ju till Stockholm några dagar i början av augusti. bokat 4 nätter på Globen Hotell. egentligen kan man göra vad som heslt med Wille för han är nyfiken på allt Skrattande
    men det vore kul med lite ettåringstips i alla fall, typ bra parker att fika i. bra promenadstråk kanske? sett att det går en väg/stig runt på Djurgården, hur hittar man den? hur långt är det runt eller går man och vänder? jag vet ingenting...

förresten Mälaröbo...billigt m hästar o alla våra andra djur...?! njae..Skrattande men helt underbart i alla fall! Wille går just nu omkring hela dagarna med vår fina schäfertik i kopplet. annars går hon alltid lös här hemma men han har sett hur vi gör när vi promenerar efter vägen med henne så han tar på halsband och koppel själv på henne. de är så söta!

• enyasmatte

vem som raster vem...tja...de är lika nöjda och glada båda två i alla fall Glad

Fjäderholmarna har vi vart många gånger, det är supermysigt.

Båttur gillar han garanterat och fiskmuséet lät kul. hur hittar man Junibacken?

tack, tack! vi ska göra vårt bästa för att roa oss. var i Stockholm några dagar när han var 10 månader oxå och det tyckte han var jättekul. jag menar...bara att titta på allting och på alla människor...

• enyasmatte

Drottningholmsparken lät kul, vilken båt tar man då? hur lång är båtfärden? är det parken vid Drottningholmsslott eller? har inte koll på den delen...det låter supermysigt i alla fall.

• enyasmatte

är det i senaste Mama guiden finns?

för en som inte är så hemma i Stockholm, exakt vart börjar promenadvägen från stadshuset utmed norr mälarstrand till parkleken? *skäms*

tack för alla tips! vi skippar nog Junibacken

• enyasmatte

oj va snälla alla är! tack!

endagskryssning till Åland, det finns alltså kryssningar över dan? jag åkte förra månaden men det var med övernattning, ska kolla deras hemsida....

Svar på tråden Junibacken för ettåring?