Inlägg från: HelenZ |Visa alla inlägg
  • HelenZ

Luleå del 3

qutecat: Grattis och välkommen! Känns som nyss jag var i v.9 nu är jag i v.26 tiden går ganska snabbt bara man kommer över det där kritiska stadiet...

Nu ska jag åka till Kiruna tjejer, har mina föräldrar där, så föd lite bebisar medans jag är borta!
    (inte för att jag kommer kunna hålla mig härifrån, det finns internet i Kiruna också haha)

• HelenZ

GRATTIS!
    Minnapinna och Norrskensflickan till era ljuvliga tjejer !

Nu är jag tillbaka från kalla Kiruna och tagit av mig vintermössan och jackan.... BRRRR säger jag bara!

Drömde förresten att jag blev söndersparkad av en kille i magen, ingen hjälpte mig eller nåt och jag börja gråta. Sen vaknade jag och då var det min kille i magen som sparkade så hårt att jag fick in det i drömmen

• HelenZ

Hmm 19 bebisar före mig i kön att föda!! Det rör på sig

Minna ta bort dig från Bf-listan (jag vill inte ta ifrån dig äran) och sen så antar jag att emmishen fått sin bebis nu!

(jag har ju nedräkning på gång tills det är min tur!)

• HelenZ

Hmm kanske jag skulle försöka knipa igen till november månad, ser tomt ut på sunderbyns BB då! Hehehe, jag gillar bli uppassad...

• HelenZ

emmishen: grattis, 21 dagar över tiden wow. det var inte illa

• HelenZ

aquagreen: Det var värst vad du har prövat dig fram i vagnträsket vad gjorde du med de andra vagnarna? har man ångerrätt på dom? Som sagt, får hoppas att denna vagn ska passa dig och Neo!

• HelenZ

Fru Johansson, är hon och föder barn nu kanske?? Ingen aktivitet från henne.....lycka till iaf

• HelenZ

aqaugreen: Men! du har då verkligen ingen tur med dina vagnar, fy så hemskt. Vågar du kvar ha den där vagnen nudå? Det ska då vara en rejäl kompensation från försäljaren, finns väl inget som kan gottgöra chansen att ditt barn hade skadats!

Men däremot är det ju någon vagn som det stått om i tidningarna för ett tag sen om ett sånt fel(produktions fel) men jag kommer tyvärr inte ihåg vilket märke den var av...

• HelenZ

aquagreen: ja det är väl bra det, fast det skulle aldrig ha hänt. Vad berodde händelsen på? Löst monterad eller fel på vagnen, vet ni? Det är från babyproffsen du köpt den väl?

• HelenZ

Hmmmm jag hoppas ni tjejer som fött redan har tid att sitta här sen i vinter, det är ni som är mest aktiva här... dom andra som är senare på BF listan är så tysta vill inte behöva sitta och prata med mig själv

Jag börjar jobba måndagen den 31a juli igen, fyyyy vad jag inte ser fram emot det, en hel månad och sen förhoppningsvis HP från slutet på September.

Men men, nu ska jag natta mig och magen.

Svar på tråden Luleå del 3