Inlägg från: Anna o Marthine |Visa alla inlägg
  • Anna o Marthine

Luleå del 3

Ååå, så roligt!

GRATTIS Loverose, Sciarlotta och Isblomma! (Och även alla andra som jag glömt att gratulera)

Jag har varit väldigt dålig på att vara in och skriva här. Men nu jobbar jag bara en vecka till och sedan är jag tillbaka i Luleå igen -ska bli så skööönt! och då har jag nog massor med tid över och kan då förhoppningsvis vara lite mer aktiv här

• Anna o Marthine

Sugardynamite
    Jag tycker att det låter som en väldigt bra idé. Jag hakar gärna på

• Anna o Marthine

Denna vecka passar inte alls för mig eftersom jag fortfarande är kvar i Ötå och jobbar, ska jobba här ännu denna vecka ut. Men efter den här veckan så passar alla tider för mig!

• Anna o Marthine

Nästa torsdag kl 18.00 passar bra för mig med.
    Platsen spelar ingen roll för mig, någon som har ett bra förslag kanske?

• Anna o Marthine

Ska vi göra en lista på vilka som tänker komma så vet man på ett ungefär???

Jag börjar iaf.

tors.31/8 18:00 Roasters

Puffalina
    IaPia
    honungsbebis
    Ananis

• Anna o Marthine

Ja, tack för gårkvällen. Det var verkligen roligt att träffas. Man hann ju som sagt inte prata så mycket med alla men vi får väl ta och planera in en ny träff snart igen...

Nä, nu ska jag gå ut och njuta av det svala sköna vädret som äntligen är här. Så härligt det är att kunna vara ute och slippa svettas!

Ha en fin dag allihopa!

• Anna o Marthine

AugustiBäbis: Grattis till killen!

HelenZ: Det låter som att ni kommer att ha fullt upp nu. Vad skönt det måste vara att få hem killen sin, kan förstå att du längtar

• Anna o Marthine

Jag följer också gärna med på fika igen....

Sugardynamite
    Honungsbebis
    Puffalina
    IaPia
    Ananis

• Anna o Marthine

Ja, tack för igår. Det var väldigt trevligt att träffas igen. Men sååå trött jag var igår, däckade på soffan nästan direkt när jag kom hem... Måste komma ihåg att ta en "powernap" INNAN vi träffas nästa gång

• Anna o Marthine

Jag följer också med på torsdag...
    Jag har ingen aning alls om vilka ställen som har öppet lite senare, kanske någon annan som vet??
    För det är ju roligast om alla kan följa med

Svar på tråden Luleå del 3