Inlägg från: Anna o Marthine |Visa alla inlägg
  • Anna o Marthine

Luleå del 3

Ja, jag tycker att vi kör på det.
    Samma tid och plats som tidigare. Det är ju tråkigt om någon inte kan komma nu när vi ändå träffats några gånger.
    Nog ryms vi där, lite runda om magen är vi ju alla men det gick ju bra sist också

• Anna o Marthine

Fika på ROASTERS torsdag kl 18, jag hänger med:

Bumsan80
    norskan78
    honungsbebis
    IaPia
    Sugardynamite
    Aquagreen + Neo (skriver lite blygsammt in mig)
    Puffalina
    Ananis

• Anna o Marthine

GRATTIS till tjejen Honungsbebis!!

Jag kommer också på fikat på torsdag, det vill man ju inte missa! Förresten, tack för senast tjejer -det var väldigt trevligt!

• Anna o Marthine

Dags för lite fika igen på torsdag Roasters kl 18 jag kommer:

Bumsan80
    Ananis

• Anna o Marthine

GRATTIS laPia och milly78!!

Ååå, vad det "ploppar" ut bebisar här nu
    Så roligt!

Men att man börjar längta tills ens egna lilla krabat ska hitta ut!

Nä, nu ska jag bänka mig framför tv:n och kolla på IDOL.

Hoppas allt är bra mer Er alla!

• Anna o Marthine

Ååå, vad roligt. GRATTIS Alexandra!

• Anna o Marthine

LaPia: Du är så välkommen på fika med oss igen när du känner dig redo

• Anna o Marthine

Fika fredag 29 sep MCM kl 12 jag kommer:

Puffalina
    Bumsan80
    Sugardynamite
    norskan78
    Ananis

• Anna o Marthine

Lyckan1: GRATTIS till pojken!!

• Anna o Marthine

Jag har också tänkt köpa mig en själ. Men jag har varit lite osäker på vilken jag skulle välja...
    Men det blir nog en Moby Wrap även för mig.
    Den verkar vara väldigt bra och sedan så fanns den ju i brunt, jag ÄLSKAR brunt

• Anna o Marthine

Äh, sjal skulle det ju stå

• Anna o Marthine

Nej, jag är fortfarande hemma. Ingen baby här inte...
    Jag hade hoppats att lill*n ville komma ut till imorgon eftersom de är min morfars 80-årsdag då. Det hade varit rätt skoj! Men det blir nog inte så...
    Men det är väl bara att hålla tummarna och hoppas att det inte dröjer alltför länge till i alla fall...

• Anna o Marthine

HelenZ: Oj, det lät väldigt gott! Nu blev jag ju riktigt sugen på något sliskigt. Kanske man skulle baka

• Anna o Marthine

Här går det sakta...ingen baby på gång ännu.
    Jag tror nog att det dröjer ännu någon dag innan h*n kommer ut...
    Men jag försöker att vara i farten och hålla mig sysselsatt, så det känns inte så farligt. BF var ju i fredags och idag är det redan måndag!! Jag tycker att tiden ändå går ruskigt fort och att dagarna bara rinner iväg. Och tur är ju det

• Anna o Marthine

Sugerdynamite: Där ser man...det är alltså en liten kille som bor i magen din Vad skönt att höra att han ligger som han ska!

• Anna o Marthine

Norskan78: Nepp, ingen bebbe här ännu...har haft en del riktigt onda värkar idag. Så man hoppas ju verkligen att det börjar närma sig...men jag tror nog att det dröjer ännu någon dag innan bebisen kommer ut!

• Anna o Marthine

Puffalina: Jag hoppas då verkligen att det är min tur nu!
    Jag tycker också att bebisen ska ta och komma nu. Tidigare idag trodde jag faktiskt att det kanske var på gång och att det nu säkert inte skulle dröja alltför länge till. Men såklart inte...nu verkar allting lixom bara ha stannat av
    Blä, jag vill juh ha bebis NU!!

Men imorse fick jag då se den omtalade slemproppen
    Så, nu har man sett den

• Anna o Marthine

Hejsan tjejer!

Och tack för alla gratulationer!! Vi kom hem från BB igår och allt är bara bra med oss allihopa! Det är helt underbart att äntligen ha lill tösen här, vilken otrolig känsla!
    Hon är såklart supersöt söööt och helt underbar! Vi kan bara inte få nog av henne

Förlossningen gick väldigt bra! Ska skriva en förlossningsberättelse när jag får tid över...

Nu har vi ju nästan det svåraste jobbet kvar, att komma överens om vad tjejen våran ska heta

Vi stannade ju på BB i tre dagar, så jag hann även träffa Norskan och Silje där. Jag skulle hälsa till Er alla från henne

Nä, nu ska jag gå och mysa med mina älsklingar

Svar på tråden Luleå del 3