Inlägg från: HelenZ |Visa alla inlägg
  • HelenZ

Luleå del 3

aqaugreen: Ja det kan bli sådär när man ser alla fulla 14åringar...

Milly78: jisses vilken knasig BM!

I väntan på Albin
  • HelenZ

engla li: Grattis vad roligt! Får man vara nyfiken och fråga hur det kommer sig att ni får välja och vraka? Antar det är Lulebo Roligt i allafall!

I väntan på Albin
  • HelenZ

när ska sommaren ta slut?
    det är inge roligt nåmer *gnäller* jag oooooorkar inte jobba mer!

Vill ha svar på min förfrågan om HP!

Men vet ni vad, det är INGEN, inte nån!!!! som jobbar med det på FK i luleå just nu för att alla är på semester och den som har hand om "akuta beslut" är sjukskriven *förbannad*

Om nån blir sjukskriven på mitt jobb nog fasiken fixar jag en ersättare då, och jag har inte alls ett sånt viktigt jobb som har med människors liv att göra som FK!! grrrr

I väntan på Albin
  • HelenZ

Jag har själv inte fått mitt hjärtegryn ännu så jag är inte så himla aktiv här inne,
    brukar mest skumläsa igenom allt just nu och gratta till alla nya bebisar

Jag har själv inte reagerat över det ni Thessj och Ainisken skriver men då är jag inte mamma än heller. Men jag ville bara säga att jag tycker det är bra ni påpekar det här så att folk kanske kan tänka över hur dom uttrycker sig.

Den dagen jag blir mamma kommer jag garanterat "skryta" lite (hur kan man låta bli när ens hjärta gör framsteg?)  iallafall om min pojke men inte alls i mening att trycka ner eller försöka vara bättre än någon annan! och uppfattar nån det på ett negativt sätt så är ni välkommen att säga till.

Jag älskar den här tråden annars och tycker att det är bra stämning och känns skönt att ha nånstans att vända sig för tips och råd men även kunna gnälla av sig efter lite stöd den dagen man behöver det.... så jag hoppas att inte folk hoppar av tråden utan fortsätter vara aktiva, alla ni har olika erfarenheter som är värdefulla för mig.

Var snälla mot varandra, jag tycker det är jätteroligt att få lära känna er Luleå morsor!

Nu ska jag ut och vagga fram med min hund... Jag vill ha höst NU!

I väntan på Albin
  • HelenZ

Ellskling: Nu är jag i v.30 så en 2 månader till har jag nog kvar....... men han ligger så himla långt ner så att det är trångt som tusan i bäckenet och därav min ankgång som jag fått, trots att jag har en ganska liten mammamage 

I väntan på Albin
  • HelenZ

Idag har jag gått hemma i underkläder hela dagen, sovit och badat kallt badkar.

Verkligen olidligt just nu i värmen.... men man är ju svensk och gillar att klaga på vädret

Nej men seriöst, ensam gravid och en hund som kräver 4 timmar motion varje dag är inte roligt nu! Just nu visar tempen på 26 grader i skuggan.

Vi ska ut och promenera en stund, vovven får bada efter vägen och jag sitta i skuggan, ska gå och plocka smultron i en buske som jag hittat

Längtar också till hösten!

Till nästa sommar ligger jag steget före och redan köpt en uppblåsbar balkongpool till min lilla kille som är 7-8 månader då
    http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=30366602
    Synd att inte jag får plats...

I väntan på Albin
  • HelenZ

mysiga tjejen: hoppas min pool kommer till användning nästa sommar annars har jag aronsbadet 50 meter bort...

Nu har vi varit ute i 2 timmar, lekt med kottar och badat. Sen fick astra en schamponering när hon kom hem också, hon hade börjat lukta lite illa

Niccipicci: Ååååh säg till om du börjar med hundmassage, då kommer vi! Kloklippning och schamponering sköter jag själv

I väntan på Albin
  • HelenZ

mysiga tjejen: hehe, det tror jag säkert Den är dock inte så stor, 15 cm hög och 61 cm i diameter, alldeles lagom till min kille då hoppas jag! 

kan ha den som fotbad om inte annat

I väntan på Albin
  • HelenZ

Imorgon kl9 ska jag ringa till FK och kräva ett beslut angående min HP-ansökan... bara dom har slut på semestern och sjukskrivningarna!

*wish me luck*

godnatt på er

I väntan på Albin
Svar på tråden Luleå del 3