Inlägg från: Sugardynamite |Visa alla inlägg
  • Sugardynamite

Luleå del 3

Jag ser fram emot att träffas igen i övermorgon! Men den här gången sitter vi väl inne va?

Usch vad jag har ont idag. Blev tvungen att ta värktabletter på jobbet för att klara av att hjälpa kunderna idag. Det är konstigt hur det varierar från dag till dag med foglossningen.

Nu börjar de där ilande känslorna neråt komma. Gissar på Bebis som tänker börja lägga till sig med huvudet neråt och göra sig beredd.
    Fast 8 veckor till känns som låååång tid.

• Sugardynamite

Nu har nog HelenZ äntligen fått hem sin darling!!

• Sugardynamite

Tack för ikväll tjejer!! Det var supertrevligt att träffa er igen.

/ Irina

• Sugardynamite

Är det bara jag som är totalt däckad efter gårdagen? Jag hade ont när jag kom hem så jag klappade i mig en rejäl dos med värktabletter och gick och lade mig redan vid tio. Idag har jag varit så seeeeg. Fortfarande är jag det. Jag har längtat tills jag skall gå och sova sedan jag kom hem vid fyra.

• Sugardynamite

Är det förresten någon som planerar att gå på Nolia barn mässan i Oktober? Det verkar intressant!

• Sugardynamite

Det är visst första gången det är Nolia barn mässa.
    Man kanske kan göra något bra fynd.

• Sugardynamite

Vad kul! Martina Haag skall visst föreläsa på söndagen.

• Sugardynamite

Jag håller med. IKEA lär ju vara smockat med folk. Man får väl fundera hur viktigt det är att åka dit just när de öppnar, eller om man kan tänka sig att vänta ett tag om man redan väntat såhär länge. Jag har ju BF 30 Oktober och bebisen lär väl komma i början av November någongång. Kanske inte riktigt läge att åka till IKEA med en en vecka gammal bebis.

Nolia barn däremot Då är bebisen fortfarande i magen.

Det blir en tuff helg där den 21-22 Oktober. På Lördagen är det ju Loppis på Arcus, och sen på Söndag tänkte vi åka på Nolia barn i Piteå. Tur att jag inte jobbar längre då.

• Sugardynamite

Honungsbebis: Ingen vattenavgång och förlossning än för dig då?

• Sugardynamite

Norskan78: Silje är jättefint och defenitivt inte finskt alls. Det borde jag veta med alla rötterna i Finland.

Svar på tråden Luleå del 3