Inlägg från: norskan78 |Visa alla inlägg
  • norskan78

Luleå del 3

GoldMD: listan på gravida ligger lite högre upp en ditt inlägg:)) å vi är många som e på smällen

• norskan78

jag vet heller inte om det finns nån annan. Men jag kan ju forsöka boka bordet igen o påpeka att dem inte reserverade det förra gången.. kanske dem gör det nu då..

Vi ändrar väl, så säger vi roasters. Kl 1800
    Vill att alla kommer, och ALLA ÄR VÄLKOMMEN!!

• norskan78

Fika på ROASTERS torsdag kl 18, jag hänger med:

Bumsan80
    norskan78
    honungsbebis
    IaPia

• norskan78

jag tog en gravidförsäkring genom trygg hansa( har hört att dem är bäst), men har inte fått nåt svar från dem.. skall kolla upp det i morn så den är registrerad:)

• norskan78

Tyvärr kan jag inte komma. Jag måste på föreldrar möte i morn.

Fika på ROASTERS torsdag kl 18, jag hänger med:

Bumsan80
    honungsbebis
    IaPia
    Sugardynamite
    Aquagreen + Neo (skriver lite blygsammt in mig)
    Puffalina
    Ananis
    Ullangullan

• norskan78

HelenZ: nää, du känner inte att du spricker, du kan därimot känna att dem syr, men då tar du bara lustgasen:)) (gjorde jag och började "flyga") haha

Jag badade först, sen lustgas och sen epiduralen. det var guld:)

ett tips är att din mann tar av sig ringen.. du får sånna krafter och är det så att du får ett gräpp just där han har ringen.. ja, då kanske ni skriker båda två:)

• norskan78

Honungsbebis: var inte orolig för forlossningen. Det kommer att går bra, och du värkar då jätte lugn:) och en sak är det att ingen förlossning är lik den andra, och kanske hör man mäst om dem som var värst.. just då jag fick Kevin tyckte jag att jag hade värsta förlossningen. det tog 24 timmar, men den var inte alls så illa som jag tyckte. Inte när man genför med andra:) Men en sak kan jag säga. Dem 24 timmarna som det tog innan min prins kom var VÄRD varenda smärta:)) och som du vet så skall jag göra det igen;)

• norskan78

jag kommer idag iaf på fikat..
    Sen undrade jag om det är nån av er som har tidningen VI FÖRELDRAR från juni, julioch augusti? skulle vara svar på hur man kan göra med sin trotsiga två åring:)) Känner nu att jag behöver lite tips:)

• norskan78

jo, han luktade inte viol direkt:) hoppas vi syns på torsdag igen. det som nånting att se fram emot våra träffar:) som du sa sugardynamite.. lite time off från familjen är inte helt fel:)) mysigt var det nu att Kevin vaknade så jag fick söva han.. snosa o pussa lite av förlorad tid:)

Svar på tråden Luleå del 3