Inlägg från: Anonym (Peta E) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Peta E)

extacy

Hej!
    Det är så att för några år sen tog jag E vid ganska många tillfällen och hade SUPER kul, fick barn för 3 år sen och har inte ens tänkt tanken på det igen, har tänkt på det som en kul grej att ha gjort men inget jag vill göra nu.

Nu sen mitt andra barn föddes (blir 1 år snart) så har jag fått upp suget att köra igen.

Vet inte varför, men jag tänker ofta på att få gå ut och lyssna på hög musik och dansa med E i kroppen.

Varför kommer det här runt mig nu?
    Jag vill ju inte för mina barns skull, Jag får sån otrolig ångest när jag tänker såhär men kan inte hjälpa det.

Är det nån mer här som sysslat med sånt här och har några råd att överkomma dethär?
    Mvh
    Lilla jag

• Svar på tråden extacy
  • Anonym (Peta E)

låter kanske knäppt men det känns skönt att jag inte är ensam om att vara sugen trots att jag blivit mamma till 2 underbara barn.

Det är så átt min sambo (pappan till barnen) var på en fest några månader sen, han berättade att han tagit 1 E och att ångrat sig och försökt att spy upp den men utan framgång, han ringde mig den kvällen och berättade och mådde verkligen skit, det här kommer att låta sjukt, men då kände jag att varför ska han få gå på fest och få chansen men inte jag, jag ska bara sitta här hemma och uggla.

Vi har pratat mycket om det här och ahn förstår för stunden, men sen när nåt är på gång så sticker han.

Det skulle inte förvåna mig ifall han gjort fler gånger utan att säga till mig, han kanske har tagit cola istället och då är det ju inte lika lätt att märka. men jobbigt är det.

Som anonym (förstår dig) skrev så vill jag bara dansa och ha kul, glömma allt det vardagliga för en stund. men det är inte värt det jag vet, men hur får man bort tankarna ur huvudet?

• Anonym (Peta E)

JozephineEriksson :
    Det du skrev nu kändes direkt i hjärtat, om man tänker på hur man ser ut och hur man känner sig dagen efter, så ska man krama sina små och känna sig helt matt och fortfarande lite vimsig i skallen.

Tack för det sista du skrev, det fick mig att tänka till, fyy vilken ångest man skulle få

• Anonym (Peta E)

ja det är svårt att tänka sig hur man egentligen såg ut, jag har kort på mig och mina kompisar, men vi såg helt sjuka ut, jag som trodde att jag var supersnygg, men icke hihi man såg för jävlig ut, det var ju tur att killarna runt om en oxkså var e:ade, annars hade ingen dansat med en.

Hihi ja fan vad kul man haft med hallisar och allt det

• Anonym (Peta E)

anonym (been there)
    Usch vad hemskt det måste varit, mitt sug har faktiskt försvunnit nu sen jag skrev den här tråden, kanske var tvungen att skriva och se själv hur idiotiskt det är för att fatta.

Jag ser det som så, jag har haft roliga stunder och dansat lååånga nätter, men nu är det över, jag har mina små underbara underverk :):)
    och inget går upp mot det

Kram

• Anonym (Peta E)

idiblon:
    Ja mitt försvann också bara rakt av,
    Kan vara bra att ha en sån här tråd och gå ion och läsa varje gång man får upp ett sug, så försvinner det säkert varje gång.

Kram på er alla

Svar på tråden extacy