• Anonym

Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*

Såklart att det är han! Han är bara generad och känner sig dum och vill inte erkänna. Det är ju därför han blir så himla arg på DIG. För hur ska han annars göra för att inte förlora ansiktet.

GÖr för guds skull inte som jag gör och gjort; be inte om ursäkt för att du misstrott honom. Det är han som ljuger och borde be om ursäkt. Usch vad likt min situation!

• Anonym

Men hallå....
    Det är ju fullkomligt uppenbart att det är hans sida.
    Tror du lurar dig själv om du tror på honom.

Fantastiskt dåligt av honom att inte erkänna för att senare kunna gå vidare tillsammans!

• Anonym

Att han blir arg låter snarare som självförsvar... Jag hade inte blivit arg på min sambo om han hittat att jag låg upplagd på en sida som jag inte gjort själv. utan snarare försökt reda ut vem som gjort det. Jag hade blivit ledsen och intygat allt jag kunnat för honom att det är inte jag. Arg och be någon "lägga ner" låter som "shit, jag är påkommen".

Hade jag varit du hade jag inte planerat för någon längre framtid med honom. Här är ett tips: Dumpa honom och lägg sen upp dig själv på en dejtingsida! Det är hemskt kul att träffa folk på såna forum om man själv är singel! Så träffa jag min sambo för 4 år sen, nu har vi ett barn och gifter oss snart. Men vi har båda slutat vara ute på såna sidor efter vi träffades! Vill man snacka med folk finns massa andra forum som inte är inriktade på dejting.

Lycka till!!!!

• Anonym

registrera dig själv som nån annan o se om han nappar.... taskigt kanske men han ljuger ju helt klart för dig. Så sparar du loggen ifall att han svarar dig...

• Anonym

man vet aldrig...han kanske visst nappar !!

• Anonym

Oj oj oj vad du än gör KÖP INTE HANS LÖGNER!!!!

1. Han har själv behövt bekräfta medlemskapet genom att klicka på en länk som kommer till den mail han uppgett, i detta fall hans hotmail. Gå in på att nån annan skulle ha hans lösenord, yeah right.

2. Jag var tillsammans med ett riktigt svin i flera år, han gjorde precis samma sak om och om igen. Reggade sig på dejting-sidor bland annat match. När jag kom på honom vad tror du han gjorde???? PRECIS samma som din snubbe. SKällde ut mig totalt, skrek på mig, sa tror du jag är så dum så jag gör det bla bla bla. Varje gång han bedragit mig vände han det mot mig, som en försvarsmekanism. Jag gjorde slut med honom helt och då kom sanningen fram, han sa att han hade gjort allt det jag anklagat honom för men att han fick panik och därför ljög. Ledsen att generalisera men killar är i många fall sådana, när de upptäcks med handen i kakburken så blånekar de och ofta skäller de ut en själv för att man inte litar på dom.

Han är patetisk, ingen annan än han har skapat kontot. Gå inte på det, du vet nog innerst inne att det är sanningen och vill du ha en sån kille som när han gör sådana saker förnekar och är så hemsk att han vänder det mot dig? En sak om en person ångrar det och ber om ursäkt, raderar kontot, ja rubbet MEN i detta fall kan jag garantera dig att han gör andra saker med bakom ryggen på dig. GARANTERAT, jag har flera års erfarenhet av detta tro mig.

Kolla historiken, om du har hans msn klicka i spara alla konversationer så ser du om han gör något där osv osv. Finns mågna enkla och väl kända knep att kolla upp detta.

• Anonym

Nä du kan inte vara säker på att han inte kontaktat nån nej.

Betalar man inte kan man inte själv kontakta folk men när jag själv provade så kunde jag kolla andras sidor och skicka virtuella kyssar. När personen sen såg att jag skickat en virtuell kyss fattade de att jag inte var betalande och skickade då ett mail till mig där de angav sin vanliga mailadress i koder. Dvs de har en spärr så man inte kan ge ut mailadresser men de skrev t ex pepsi at het mail. com ..

pepsi@hotmail.com

Jag kan garantera att han själv startat sidan, var inte blåögd för guds skull. Och OCH om han inte betalat?? Det faktum att han ens var inne säger ju det mesta och du borde gå.

• Anonym

Han kanske kollar hur attraktiv han är på marknaden,ser om han fortfarande kan ragga andra

• Anonym

Ska ge dig ett till tips.

Om jag vore dig hade jag kollat många fler sidor på nätet, du kan ju skriva in hans mailadress i fältet: glömt lösenord eller användarnamn. Har han reggat sig där kommer han få ett mail med sina förlorade uppgifter, har han inte reggat sig säger sidan att emailadressen inte kan finnas eller hittas.

Så gjorde jag, mycket mycket effektivt! Skrev in det på knullkontakt.se, spraydate, match, passion.com, lunarstorm, ja en himla massa och fick många mail med förlorade lösenord eller användarnamn sen var det bara att logga in och få veta sanningen.

• Anonym

Trådstartaren: Det går att avbocka att få nyhetsbrev från andra sidor det gjorde mitt ex. För att jag inte skulle se, MEN som sagt jag skrev in hans mailadress i förlorat lösenord och poff så kommer en himla massa mail till hans mailadress för att påminna om hans reggade användarnamn och lösen.

Dock ser man ju att du trådstartaren hela tiden försöker hitta ursäkter och förklara detta, du tar det ju inte så allvarligt så varför ens ta upp det här i så fall om du ändå trots att du nog vet att det är så inte tar till dig nåt utan bara försvarar. Det heter ju att kärleken är blind och i detta fall stämmer det nog mkt bra. Lycka till, du väljer själv vilken partner du har och vad man ska acceptera i livet.

• Anonym

Har du varit inne i historik etc. på datorn och sett vad han varit inne på för sidor i övrigt?
    Så kom jag på min sambo...

• Anonym

Du undrar om du är drastisk som dumpar honom när ni ska köpa hus om tre veckor? Men han säger inte samma sak när han ringde dig... Utan tyckte att ni kanske skulle skita i det. Nej, allvarligt..... Han borde göra allt i sin makt för att lappa ihop detta!

• Anonym

Okej det låter bara av dina svar som om du redan har bestämt dig oavsett, det var bara så jag menade.

Dock handlar det om i mitt fall om att jag tycker bara synd om dig helt enkelt och tycker du förtjänar bättre. Jag har varit i din situation och det blev bara värre och värre och vill inte att någon ska behöva stå ut med sånt jag gjorde en tid. Jag sa tack och hej till slut men önskar jag hade gjort det tidigare...

• Anonym

Men skaffa ett koto där själv...
    och hitta på en tjej och "Flörta" med honom sedan när de börjar bli nått så lägger du upp korten på bodet...
    Då kan haninte neka.......
    *he he*

Svar på tråden Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*