• Anonym (ledsen)

Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*

Häromdagen loggade jag in på sambons hotmail för att han bad mig kolla ett mail. Då såg jag att han fått ett mail ifrån match.com, där det stod "här är medlemmar som matchar dina sökkriterier". jag frågade honom om han har anmält sig på den sidan, han blånekar och säger att han fått såna mail i ett halvår utan att veta varför.

Idag när han är på jobbet tänkte jag kolla hur detta kommer sig, så jag går in på match.com och försöker logga in med "glömt lösenord" så hans lösen skickas till hans hotmail. Jag går in o kollar, hans lösen är mitt smeknamn!!

Jag får genast en klump i magen. På hans sida kan jag läsa allt om hans intressen,vad han söker för personer ("inget fast just nu pga dåliga erfarenheter med detta")..

Jag ringer upp honom och ställer honom mot väggen, han fortsätter blåneka, säger att någon annan har gjort det, kanske någon kompis för att jävlas...
    Sen blir han sur och snäser ifrån: "Men kan du lita på mig eller??"

Just nu vet jag inte alls... Jag tror inte att han aktivt sitter o letar på den här sidan, men jag blir arg för att det käns som att det inte kan stämma det han säger... Att någon annan gjort ett konto till honom där...
    Då skulle de väl inte ta mitt smeknamn som lösen?

Vad tror ni? Rent instinktivt?

Eftersom han nekar, ska jag avvaktivera kontot åt han (utan att säga ngt)? eller ska jag låta det vara och slänga upp sidan i ansiktet på honom när han kommer hem?
    Kan jag lita på att någon annan skapat kontot?

*rädd o ledsen*

• Svar på tråden Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*
  • Maia Blå

Hur skulle någon annan kunna göra ett konto för honom???
    Om det hade varit så...varför har din sambo inte raderat det själv då?????
    Tror att han har en del att erkänna!!!!!

• Carro1

Jag skulle vara lite drastisk o avaktivera kontot åt honom.
    Säger han att det skulle vara en kompis som gjort kontot åt honom gör det väl inget om du tar bort den, eller hur?

Önskar dig lycka till!

• Anonym (Lisa)

Åh va ledsen jag blir när jag läser detta
    Tyvärr har jag haft samma problem med min man fast inte match.com men genom andra comunitys där han sökt brudar...
    Jag råkade upptäcka det här för 3 år sedan och efter mkt om och men förlät jag honom men för en tid sedan upptäckte jag att han höll på igen...

När det gäller min man är jag ganska säker på att det är en oskyldig grej han håller på med jag är helt säker på att han inte träffat någon och inte haft för avsikt att göra det MEN MAN VET JU ALDRIG...

Att du måste prata med din kille är ett som är säkert och fortsätter han sitta och blåneka så säg bye bye! Inte fan ska du vara tillsammans med någon som ljuger så uppenbart för dig!
    Min man försökte sig på blånekandet också men med bevisen slängda i ansiktet (jag visade honom hans eget "kryp in" och en del konversationer jag hittat mellan honom och brudar så erkände han...
    men jag undrar ju hela tiden om han erkännt allt...

Styrkekramar till dig!

• Heydatsme84

Han har ju varit in där tror jag han verkar tydligen vara ute efter nån annan ta ett riktigt snack med han och utgå inte från det han säger prata som att han redan har bestämt sig och fråga vart vill du komma med den där sidan?
    Är du inte nöjd med vårat förhållande?
    Vad är felet?
    M,m
    Hoppas det löser sig kramar

• Anonym (ledsen)

Maia blå: Ja, det undrar jag med. Men där kan jag tänka mig att han tycker det är enklare att bara radera "månadsbreven" som kommer än att gå in o avaktivera kontot... karlar vill kanske inte anstränga sig så mycket... Jag vet inte, men så skulle det ju kunna vara.

Carro1: ja, så tänker jag också. Samtidigt känner jag, om jag tar bort det kan jag inte "slänga det i ansiktet på honom"...

När jag konfronterade honom svarade han med: "Om det nu varit jag, tror du verkligen att jag hade varit så dum att jag uppgett min mailadress som du kommer åt??"

• puss

eller så kan du göra ett eget konto och ragga upp honom! utan att säga nåt, såklart.

• Anonym (Lisa)

"Om det nu varit jag, tror du verkligen att jag hade varit så dum att jag uppgett min mailadress som du kommer åt??"

ungefär lika dum som min man som gjorde samma sak i så fall!

• Anonym (ledsen)

puss: Ja, det vore ju det ultimata.
    Men tänk om han inte svara då? Om han verkligen säger sanning? för så skulle det ju kunna vara....
    Jag försöker komma på när han skulle kunna hinna med att sitta där, men jag vet inte. Han sitter ju aldrig vid datorn hemma och på jobbet lär han ju aldrig hinna.

Försöker hitta när sidan är skapad, men det verkar inte fnnas någonstans....

Jag vet inte vad jag ska göra, han blev ju jätte arg och blånekar alltihop... Om han inte gjort detta kanske jag bara sabbar våran relation geom att inte visa tillit??

vi ska ju köpa hus o planerar barn o allt, det verkar så konstigt...

• Anonym (Lisa)

Ingen annan kan ju ha gjort kontot åt honom!
    det är ju en sak att någon försökt, men för att lyckas måste man väl få lösenordet som skickas till hotmailen och efter han läst det lösenordet så kan han skapa en profil?
    Alltså ljuger han om han säger att det är någon annan om det nu inte är så att denna andra har hans lösenord till hotmailen...
    Och VARFÖR skulle någon annan skapa en profil och sedan använda DITT smeknamn?
    Slump? I think not...

Svar på tråden Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*