Oj oj oj vad du än gör KÖP INTE HANS LÖGNER!!!!
1. Han har själv behövt bekräfta medlemskapet genom att klicka på en länk som kommer till den mail han uppgett, i detta fall hans hotmail. Gå in på att nån annan skulle ha hans lösenord, yeah right.
2. Jag var tillsammans med ett riktigt svin i flera år, han gjorde precis samma sak om och om igen. Reggade sig på dejting-sidor bland annat match. När jag kom på honom vad tror du han gjorde???? PRECIS samma som din snubbe. SKällde ut mig totalt, skrek på mig, sa tror du jag är så dum så jag gör det bla bla bla. Varje gång han bedragit mig vände han det mot mig, som en försvarsmekanism. Jag gjorde slut med honom helt och då kom sanningen fram, han sa att han hade gjort allt det jag anklagat honom för men att han fick panik och därför ljög. Ledsen att generalisera men killar är i många fall sådana, när de upptäcks med handen i kakburken så blånekar de och ofta skäller de ut en själv för att man inte litar på dom.
Han är patetisk, ingen annan än han har skapat kontot. Gå inte på det, du vet nog innerst inne att det är sanningen och vill du ha en sån kille som när han gör sådana saker förnekar och är så hemsk att han vänder det mot dig? En sak om en person ångrar det och ber om ursäkt, raderar kontot, ja rubbet MEN i detta fall kan jag garantera dig att han gör andra saker med bakom ryggen på dig. GARANTERAT, jag har flera års erfarenhet av detta tro mig.
Kolla historiken, om du har hans msn klicka i spara alla konversationer så ser du om han gör något där osv osv. Finns mågna enkla och väl kända knep att kolla upp detta.