• Anonym (A)

Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*

Nu har jag inte läst hela tråden, så jag vet inte vad andra skrivit, men jag måste säga att jag blir inte alls förvånad.  Jag har varit i kontakt med flera killar på match.com som visat sig vara sambo, fast de påstått att de var singlar... Och det var inte "vänner" de var ute efter om man säger så.

• Anonym (A)

Glömde skriva att jag har inaktiverat min sida för länge sen, men de där mailen med matchande medlemmar kommer ändå, flera gånger i veckan, men jag raderar dem utan att läsa.

• Anonym (A)

Är HAN vansinnigt  förbannad på DIG? 

Om det nu inte var han som gjort det, varför har han inte tagit bort sidan då?

Och tagit reda på vem det är som gjort sidan, om det nu inte är han.
    Någon måste ju i så fall ha hans lösenord till hans mail. Hade jag upptäckt att någon registrerat mig på en sådan sida, hade jag tagit reda på vem det är, och bytt lösenord till min mail bla.

• Anonym (A)

"Han säger att någon på jobbet kanske ha gjort det eftersom några satt o lekte med såna sidor för några veckor sen."

Det går ju inte ihop med att han fått mejlen i ett halvår, som han sa.

• Anonym (A)

Marketta: Man kan vara medlem gratis, men då kan man inte kontakta någon.
    De jag träffat på där som haft sambo, var betalande medlemmar.

• Anonym (A)

TS: Man kan skicka "virtuella kyssar", men inget mer.  Jag vet inte varför man kan registrera sig gratis, men jag tror att om det hade kostat nästan 300 kr bara att registrera sig, hade de inte haft så många medlemmar öht.
    Jag har aldrig varit betalande medlem, men förr räckte det med att den ena var betalande medlem, så kunde man få kontakt. Nu är det så att om en betalande medlem skickar ett mail till dig, så kan du inte svara på det mailet om du inte själv också är betalande medlem. Så får man ett mail från någon man vill fortsätta ha kontakt med, så måste man betala.

• Anonym (A)
    Little June skrev 2006-07-17 13:29:58 följande:
    Men en betalande medlem kan väl ge ut sin privata mail i ett medelande och på så vis få kontakt?
    Den privata mailen byts dessvärre ut mot "match.com".
  • Anonym (A)

Jag tyckte det var skumt första gången jag fick ett mail där det stod typ, "om du vill mejla mig är min mejladress: match.com".  Men det är så, om man skriver en mailadress så byts den ut.

• Anonym (A)

Naturligtvis kan man komma runt de flesta spärrar, men det är inte så lämpligt att gå ut med hur man gör

TS: Jag kom att tänka på en sak, har du läst några fler mail?  Om han är medlem på en dejtingsida kan han mycket väl vara medlem på fler. Många är ju gratis och lättare att få kontakter på.

• Anonym (A)
    Anonym skrev 2006-07-17 13:47:33 följande:
    Han kanske kollar hur attraktiv han är på marknaden,ser om han fortfarande kan ragga andra
    Utan bild på sig själv?
Svar på tråden Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*