• Anonym (Lisa)

Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*

Åh va ledsen jag blir när jag läser detta
    Tyvärr har jag haft samma problem med min man fast inte match.com men genom andra comunitys där han sökt brudar...
    Jag råkade upptäcka det här för 3 år sedan och efter mkt om och men förlät jag honom men för en tid sedan upptäckte jag att han höll på igen...

När det gäller min man är jag ganska säker på att det är en oskyldig grej han håller på med jag är helt säker på att han inte träffat någon och inte haft för avsikt att göra det MEN MAN VET JU ALDRIG...

Att du måste prata med din kille är ett som är säkert och fortsätter han sitta och blåneka så säg bye bye! Inte fan ska du vara tillsammans med någon som ljuger så uppenbart för dig!
    Min man försökte sig på blånekandet också men med bevisen slängda i ansiktet (jag visade honom hans eget "kryp in" och en del konversationer jag hittat mellan honom och brudar så erkände han...
    men jag undrar ju hela tiden om han erkännt allt...

Styrkekramar till dig!

• Anonym (Lisa)

"Om det nu varit jag, tror du verkligen att jag hade varit så dum att jag uppgett min mailadress som du kommer åt??"

ungefär lika dum som min man som gjorde samma sak i så fall!

• Anonym (Lisa)

Ingen annan kan ju ha gjort kontot åt honom!
    det är ju en sak att någon försökt, men för att lyckas måste man väl få lösenordet som skickas till hotmailen och efter han läst det lösenordet så kan han skapa en profil?
    Alltså ljuger han om han säger att det är någon annan om det nu inte är så att denna andra har hans lösenord till hotmailen...
    Och VARFÖR skulle någon annan skapa en profil och sedan använda DITT smeknamn?
    Slump? I think not...

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Lurad) skrev 2006-07-17 11:03:56 följande:
    Och jag såg det på min sambos msn som jag också hade tillgång till. Alltså kan man vara så dum... Han erkände det själv i en konversation med tjejen men nekade ändå när jag satt med texten mitt framför näsan.
    När jag konfronterade min kille med skärmdumpar från mail han skickat och fått från tjejer (den datorn vi hade då sparade skärmdumpar från sidor man besökt, så om han öppnade hotmail så gjorde datorn skärmdumpar på mail etc...det var så jag kom på honom) så försökte han ändå blåneka...
    När jag kastade förlovningsringen i ansiktet på honom och var på väg ut genom dörren erkände han men försökte in i det sista neka sig genom konfrontationen...

Snacka om fånig försvarsmekanisk att blåneka trots att bevisen är mitt framför näsan!
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (grabbar) skrev 2006-07-17 11:17:31 följande:
    TS; Ja det tror jag. Okej att killar kan vara korkade men inte sååå korkade.

Och om han säger att det inte gör något att du raderar sidan så...

Om du känner dig osäker sen så gå in på historik i datorn så kan du ju se vilka sidor han varit inne på.
    Men alltså, min man är ingen korkad varelse, han har ganska hög utbildning etc...
    ÄNDÅ använde han bland annat en mailadress som han visste att jag kunde lösenordet till, han tänkte nog inte på det när han gjorde det helt enkelt...så visst kan killar vara sååå korkade!

Och det är klart att han säger att hon ska ta bort kontot! Det var det första min man gjorde när jag kom på honom, då försvann ju alla "bevis" när kontot var raderat och det är ju inte the end of the world, det går ju att skapa ett nytt om man vill det...
    Så det där ser inte jag som några bevis direkt...

Historik på datorn avslöjar ibland inte ett jota, min man vet hur man tömmer historiken och dessutom så tömmer datorn den själv efter 2 eller 3 dagar....
  • Anonym (Lisa)

Ja men för helvete rent ut sagt, han har väl ingen anledning att vara arg på dig??
    Att han är arg bekräftar för mig ännu mer att det är hans konto, om han talar sanning så hade han ju mer varit chockad än arg!!

• Anonym (Lisa)

Fast nu när han är påkommen lär han nog inte logga in och chatta, han lär nog ana ugglor i mossen...

• Anonym (Lisa)

Nej men om han inte nappar är ju inte det något att gå på heller menar jag...
    OM han naååar är han ganska korkad rent ut sagt!

• Anonym (Lisa)
    Han ringde upp mig nu och frågade om vi kanske skulle avsluta vårat förhållande om det nu var så att jag inte ens kunde lita på hans ord längre...

Och så försöker han ge dig skulden för att ert förhållande skulle ta slut! mkt fult gjort om du frågar mig!

och helt seriöst TS, tror du på honom själv? Tror du att hans kompisar skulle tagit reda på hans lösenord, reggat honom på match.com? VARFÖR?
    Låter extremt långsökt om du frågar mig...
  • Anonym (Lisa)

Att dumpa honom är väl överdrivet, jag och min man lyckades ju gå vidare men att han inte kan erkänna är illa och att han blir arg på dig är det som får mig att fundera...
    varför blånekar han? erkänn och be om ursäkt känner jag..

Svar på tråden Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*