• Gadget

Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*

TS:
    Om du undrar över historiken så kan han lika gärna sköta det på arbetstid om han har tillgång till en dator... eller helt enkelt bara rensa historiken.

• Gadget

fisbubbla:
    problemet är väl att lösenordet var TS smeknamn.

• Gadget

fisbubbla:
    Det når inte ens upp till "reasonable doubt".

• Gadget

fisbubbla:
    För att man ser direkt vad det är för nån sorts site. Det står att det är en dejtingsite. Är det normalt att personer i ett fast förhållande skaffar konton på dejtingsiter?

Varför skulle han ha hennes smeknamn som lösenord om han inte reggade sig när han var i förhållandet? Använde han hennes smeknamn som lösenord när han var singel? Det låter ganska långsökt.

Om man registrerar sig på match.com så måste man bekräfta registreringen från sin egen mailadress. Om det bara var på skoj, varför skulle han bekräfta den? Skulle hans kompisar ha tillgång till hans privata mail och bekräfta den?

• Gadget

Hypotesen att kontot kan ha reggats av en kompis som bekräftat kontot från sin egen mail, och sedan bytt till sambons mail anses nog vara motbevisad.

Jag testade att regga ett konto till en e-mailadress, fick bekräfta från ett mail till den adressen. Loggade in och bytte e-mailadress, och ett nytt bekräftelsebrev skickades ut, till den nya adressen.

Han måste helt enkelt ha sett att kontot har registrerats, och det ganska tätt in på att kontot registrerats.

• Gadget

Anonym (nja):
    Men det är matchningar till sökkriterier. Om han inte har aktiverat kontot och ställt in sökkriterier så borde det inte komma några såna mail.

• Gadget

Anonym (nja):
    Om TS sambo ställt in det när han var singel så finns det väl ingen anledning till att lösnordet skulle vara hennes smeknamn?

Han erkänner ju inte ens att han skapat kontot.

Svar på tråden Sambon på match.com?? Hur litar jag på han??*låångt*