Inlägg från: tosanmormor |Visa alla inlägg
  • tosanmormor

var kan man spå sig i skåne

DEt finns en kvinna i Malmö som är enormt duktig och garanterat träffar rätt...har hennes tel.nr men det är oerhört svårt att nå henne...hon annonserar ej eller på annat sätt utan det går från mun till mun...kan varmt rekommendera henne och hennes namn; Brigitte...

• tosanmormor

Hej Norea! Har du varit hos henne själv då? Jag har varit hos henne och en del vänner också och kan tala om att samtliga av dom är helnöjda...jag la fram fotografier och sa ingenting, men hon prickade rätt på samtliga...det säger nog rätt mycket och så gjorde hon annat också..för min egen del så la hon ingen stjärna eller använde korten för de sa jag ifrån att det inte behövdes...Iaf så är jag nöjd..*ler*

• tosanmormor

Tror säkert det går bra att nämna namn om det endast är förnamn, för det kan ju vara vem som helst...hihi...kul med många olika alternativ så klart...frågan är vad syftet är att springa o spå sig överhuvudtaget..haha...kan jag säga men det handlade inte så mycket om spådomar i mitt fall...skall inte gå närmare in på det...är det inte vad man förväntar sig som avgör om en siare är bra eller dålig tro...min privata terori nu alltstå...kul med en debatt i ämnet...må väl...

Svar på tråden var kan man spå sig i skåne