var kan man spå sig i skåne
Jag skulle vilja gå och spå mig, men vet att det är svårt att hitta någon som är seriös och inte bara låtsas.. har ni några tips..
Jag skulle vilja gå och spå mig, men vet att det är svårt att hitta någon som är seriös och inte bara låtsas.. har ni några tips..
På Kiviks marknad brukar det sitta spåkärringar på rad. Mycket seriösa. Har du kollat upp Gula sidorna och sökt på spåkärring?
Det finns en bra "spåkvinna" i Helsingborg som heter Rosita.
Hon finns på Hövitsmansgatan.Har varit där en gång.Hon är mycket populär.Har tyvärr inget telefonnummer.
Beror på var du bor, men utanför Kristianstad finns där en som dom säger ska vara mycket duktig.
Ska själv dit där snart.
Är du intresserad så kan jag ordna fram telefonnr till dig. Skriv till min inbox eller i GB.
I Ängelholm finns det en Majken som har sagt saker som stämt kusligt bra till en del som varken statistiker el andra sorters gissningar skulle kunna få till. Jag ska till henne så snart jag fått kontakt med henne. Om du är intresserad så hör av dig till mig.
DEt finns en kvinna i Malmö som är enormt duktig och garanterat träffar rätt...har hennes tel.nr men det är oerhört svårt att nå henne...hon annonserar ej eller på annat sätt utan det går från mun till mun...kan varmt rekommendera henne och hennes namn; Brigitte...
Tack för era svar...
tosanmormor. Jag tyckte inte alls brigitte var bra. Hon är väldigt nycket upp och ner har jag hört av vänner.
Benny rosenqvist är skitbra. På davidhallsgatan i Malmö.
Hej Norea! Har du varit hos henne själv då? Jag har varit hos henne och en del vänner också och kan tala om att samtliga av dom är helnöjda...jag la fram fotografier och sa ingenting, men hon prickade rätt på samtliga...det säger nog rätt mycket och så gjorde hon annat också..för min egen del så la hon ingen stjärna eller använde korten för de sa jag ifrån att det inte behövdes...Iaf så är jag nöjd..*ler*
Hej! jag har varit hos SAMTLIGA av de som i räknar upp och jag kan säga:
Rosita - superbra, men lååång väntetid, var mer än 10 år sen jag var där så jag vet iofs int hur hon är i dagsläget
Benny - superbra, man ringer honom på söndagar och bokar, är en timme man får ringa. Kom EXAKT i tid annars bli han sur (inte för tidigt heller). 3 mån väntetid, kostar ca 600 om inte stigit sen han blev mer känd
Brigitte - ack nej i jämförelse med de andra två.
Benny bäst i Malmö (glöm de andra).
Ackan Jag tar gärna nr till den utanför kristianstad om du har det. Vad kostar det där?