Inlägg från: Rockelina |Visa alla inlägg
  • Rockelina

var kan man spå sig i skåne

Hej! jag har varit hos SAMTLIGA av de som i räknar upp och jag kan säga:
    Rosita - superbra, men lååång väntetid, var mer än 10 år sen jag var där så jag vet iofs int hur hon är i dagsläget
    Benny - superbra, man ringer honom på söndagar och bokar, är en timme man får ringa. Kom EXAKT i tid annars bli han sur (inte för tidigt heller). 3 mån väntetid, kostar ca 600 om inte stigit sen han blev mer känd
    Brigitte - ack nej i jämförelse med de andra två.

Benny bäst i Malmö (glöm de andra).

• Rockelina

Yes Kent - varit på seans hos henne. Var rätt allmän, spådde inte exakt i tid och inte så mycket konkreta händelser, mest känslor, utveckling och sånt. Men hon kan säker passa andra som är mest intreserade av sånt.
    Linis var supersuperbra Glömde henne. Men hon är väl inte på Ashram längre tror jag.

(Pinsamt ha testat så många olika spådamer men vad tusan det bjussar jag på )

• Rockelina

Ärligt talat - får man enligt FL:s regler nämna namn så här som vi gör i denna tråd - eller är det OK för nämnda personer tror ni för det kan ses som gratis marknadsföring??? Man får ju inte lämna ut namn på tredje person väl????

• Rockelina

Ja multihealer det har jag. Du måste vara bra kompis med henne, marknadsför henne varmt

• Rockelina

Ja Benny är ju himla populär nu - har gett ut en bok nu såg jag idag - ska visst var nåt seminarium på St Gertud nu på fredag såg jag man kan beställa biljetter till på ticnet. Ett tips - kom EXAKT i tid - inte för tidigt och inte för sent. Han mediterar innan du kommer för att rensa sig inför mötet med dig så ej läga ringa på klockan 5 min för tidigt - det gjorde jag...

Svar på tråden var kan man spå sig i skåne