• dio

Vad betyder andlighet för dig?

Vet inte vad jag ska berätta riktigt
    För är det väl en tröst att veta att det måste finnas ett liv efter detta. Att själen går vidare.

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • dio

För MIG ska det stå

• dio

att andlighet är som en slags religion? Om du förstår mig rätt.

• dio

DaCiss: Åååh en sån kärlek vill jag också hitta

• dio

Andlighet för mig är väl också mycket intuition och att man ska lyssna på den inre rösten. Att det finns en mening med allt, även om många saker kan vara obegripliga och orättvisa.
    Som exempel kan jag ta min dotters pappa. Vi träffades för 11 år sen. Jag var 14 och han 15, och det var kärlek vid första ögonkastet. Vi var ju väldigt unga och vi var bara tillsammans ett tag. Sedan levde vi totalt olika liv i 9 år. Jag flyttade från hemstaden, han levde ett hårt liv. Sen flyttade jag hem och började jobba på en kiosk. Helt plötslig klev han in och nån vecka senare ringde han och frågade om vi skulle hitta på nåt och från den dagen umgicks vi dygnet runt. Några månader sebare blev jag oplanerat gravid, och när jag var gravid i 12 veckan blev han påkörd av en bil. Han överlevde dock men är mycket skadad.
    Det känns inte som en slump att vi stötte ihop med varann igen, utan att det är meningen att jag skulle få hans barn. Och att han skulle hinna få barn innan olyckan. Sen vad det var för mening med själva olyckan, det kan jag för allt i världen inte hitta någon anledning, men det är ett annat kapitel.

• dio

Jo  jag tror det också För om nu ens liv är förutbestämt för en (vad vet jag) så har jag gett honom någon slags livsglädje i alla fall, en underbar dotter

Svar på tråden Vad betyder andlighet för dig?