• cocacarro

ni som jobbar hemifrån!

skulle vara intressant och höra vad det är för jobb ni har

• Svar på tråden ni som jobbar hemifrån!
  • Gaja
    Okänd skrev 2006-07-31 01:53:45 följande:
    gaja- jag var nyss inne på partyline.se och tittade och blev jätteintresserad. Har tidigare jobbat inom tupperware, men det var svårt då att få det att funka...många försäljare inom samma område.... hur ska jag gå tillväga om jag vill prova? bara att fyla i formuläret, eller?
    jag har skickat lite info till dej via inboxen här på FL
  • Gaja

är det fler som är itresserad hör bara av er

dags för er att boka ljusparty nu ... kika in på min sida
  • Konsult

Arbetar som hudvårdskonsult -Mary Kay det är toppen roligt!!

• madif

Gaja- Du får jätte gärna skicka lite info till mig med för det där verkar ju vara riktigt fina ljus.... =)
    madif_87@hotmail.com

//Madde

• Gaja
    madif skrev 2006-08-03 15:16:29 följande:
    Gaja- Du får jätte gärna skicka lite info till mig med för det där verkar ju vara riktigt fina ljus.... =)hotmail.com//Madde
    du har mail
  • xxmeyaxx

Jag har jobbat hemifrån. MOMENTA AB heter företaget.
    Man ringer runt och tigger lite sponsorer, eftersom man ska dela ut reflexvästar/reflexer/cykelhjälmar till barnen i sponsorernas kommun.

men jag tyckte att det var rätt trist och när jag jobbar vill jag vara någon annanstans än hemma, för hemma blir jag bara sysslosätt med annat

På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • AdrianK

Har ni inte ljuspartyn för killar då???
    Det hade varit coolt o skojja med grabbarna???
    Inte dildos och sånt där, men typ dockor, olika onanerings-maskiner, softies... m.m.

• Gaja
    xxmeyaxx skrev 2006-08-03 15:39:16 följande: