ni som jobbar hemifrån!
skulle vara intressant och höra vad det är för jobb ni har
skulle vara intressant och höra vad det är för jobb ni har
är det fler som är itresserad hör bara av er
Arbetar som hudvårdskonsult -Mary Kay det är toppen roligt!!
Gaja- Du får jätte gärna skicka lite info till mig med för det där verkar ju vara riktigt fina ljus.... =)
madif_87@hotmail.com
//Madde
Jag har jobbat hemifrån. MOMENTA AB heter företaget.
Man ringer runt och tigger lite sponsorer, eftersom man ska dela ut reflexvästar/reflexer/cykelhjälmar till barnen i sponsorernas kommun.
men jag tyckte att det var rätt trist och när jag jobbar vill jag vara någon annanstans än hemma, för hemma blir jag bara sysslosätt med annat
Har ni inte ljuspartyn för killar då???
Det hade varit coolt o skojja med grabbarna???
Inte dildos och sånt där, men typ dockor, olika onanerings-maskiner, softies... m.m.
Jag funderar skarpt på att söka jobb som homepartyförsäljare
Hade en sådan hemma hos oss i december. Vi var par, singlar, killar och tjejer.
Och guuud, vad kul vi hade. Haha.
ja man brukar ha jätte kul.. hade många val först smink, tuppervare, sexprylar eller ljus
jag valde ljusen för smink och tupperwar partyn är dom flesta på jämt och folk tröttnar sexparty är jag för blyg för hihi så det fick bli ljus eftersom jag älskkar heminredning och sånt.. Ja jag ångrar inte en minut att jag valde ljusen det var helt rätt val för mej.. jätte bra värdinne erbjudnanden och det säljer sig nästan helt själv alla har någon favorit doft och dom som inte vill ha dofterna tar dom doftfria.. Tillbehören är gudomliga så ja det går jätte bra hör av dej du vill veta mer