• cocacarro

ni som jobbar hemifrån!

skulle vara intressant och höra vad det är för jobb ni har

• Svar på tråden ni som jobbar hemifrån!
  • xxmeyaxx

vilket bolag jobbar du för då?

På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • xxmeyaxx

får kolla in sen. sitter på jobbet nu, hehe.

På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • Gaja
    AdrianK skrev 2006-08-03 15:41:06 följande:
    Har ni inte ljuspartyn för killar då???Det hade varit coolt o skojja med grabbarna??? Inte dildos och sånt där, men typ dockor, olika onanerings-maskiner, softies... m.m.
    hehe jo då men ljuspartyn är ljus annars fårman leta efter nåogt sexparty om man vill ha sånna grejor
  • Konvaljen

Frilansar en del hemifrån, skriver alltså artiklar till olika tidningar. Jättekul och bra betalt

• Lisano

Frilansar också som journalist, det är riktigt roligt, även om en slöis som jag ibland gör för mycket "annat" när jag egentligen borde jobba..

• Konvaljen

Lisano:

kul att vi är fler. Jag gör det här lite vid sidan av sålänge, har precis börjat men det har gått över förväntan. Är dock en massa saker man inte har koll på i början, främst allt kring företagsstarten
    Vilka tidningar skriver du för?

• madif

Gaja- Jag har tittat på det du skickade och det verkar ju hel skoj. En fråga som slog mig precis är om man får sälja dessa saker i affär eller via internet? Eller måste det var homeparties??

Madde

• Gaja
    madif skrev 2006-08-03 16:38:19 följande:
    Gaja- Jag har tittat på det du skickade och det verkar ju hel skoj. En fråga som slog mig precis är om man får sälja dessa saker i affär eller via internet? Eller måste det var homeparties??Madde
    ja du det var en bra fråga ?? det måste jag kolla upp men det bästa är nog homepartis antar jag för varorna måste ju skickas in sen ska det helst vara en mer än 1 vara du skickar pga frakten osv men jag ska höra mej för men hompartis är ju inga problem att ornda så det brukar gå jätte bra
Svar på tråden ni som jobbar hemifrån!