Inlägg från: Petronella77 |Visa alla inlägg
  • Petronella77

Billy's Bootcamp

Jag har också beställt Billy nu Har varit sugen länge och småsneglat på den..men som sagt det är ju tv shop som säljer den så man var lite tveksam, men nu är den beställd och nu sitter jag och väntar på "lilla" Billy

• Petronella77

I dag har jag också testat min Billy, körde hela basic och kan ju säga att jisses vad bra och vilket tempo det var. Men sen har ju int ejag tränat på kanske 5-6 år heller. Men jag körde med banden på en gång. Men kan ju säga att jag är alldeles skakis i kroppen, hehe min kropp fick nog en riktigt chock. Men det är ju helt klart värt pengarna tycker jag. Nu ska jag bara se till att köra också regelbundet.

Kan ju tillägga att jag inte heller kommer ner med huvuvdet till golvet

Men va dmodiga ni är som tränar med sambon eller kille hemma, jag skickade i väg min med sonen..haha jag är lika vig som en elefant så...

• Petronella77

Johannah ottosson
    Ja jag trodde inte det skulle vara sååå jobbigt ju Men det varriktigt tufft, kan ju säga att jag har träningvärk i dag med..haha men i morgon kör jag ett pass igen, ska försöka göra det varannan dag, det kommer bli måndagar, onsdagar och fredagar. Lördagar och söndagar får bli lite slödagar

• Petronella77

Johannah Ottosson
    Min sambo säger att han inte hoppas jag ser ut som tjejerna sen på videon, han tycker inte det är fint. Jag själv blir himla nöjd om magen blir lite plattare och låren fastare, vill inte ha sådär riktigt synliga muskler som vissa har
    Fast det måst eju vara riktigt effektivt, det var nästan så man kännde hur bra det tog alla övningar tycker jag.

• Petronella77

johannah ottosson
    Nej det borde ju synas ganska fort tycker jag, jag har ni kört 3 gånger och tycker att det känns himla bra. I går orkade jag till och med mera än dem andra gångerna, då känner man sig ganska peppad. Fast det finns saker jag inte klara av än..haha men det kommer väl antar jag, ellerhoppas i alla fall.
    Men jag tänker inte ge upp och det är nästan så att jag längtar tills nästa träningstillfälle, det känns så skönt efteråt tycker jag.

• Petronella77

johannah ottosson
    Vad är crosstrainer? Känner igen det men kommer inte på vad det är.. Ja träningsverk har jag med, men det är som du säger, då vet man ju att det tar i alla fall.

• Petronella77

Johannah ottosson
    Ja just det, nu vet jag precis vad det är Minnetär inte alltid det bästa ibland. Men dem måste vara väldigt effektiva också va?

I dag är det dags för att träna med Billy igen

• Petronella77

Johannah ottosson
    Ja du ska nog ta det lite lugnt, billy är ju ganska intensiv. Jag fick ju barn i mars så jag kör järnet här. Tycker fortfarande det är kul, men denna vecka har jag bara kört en av bandet med en halvtimme, det bandet dem stårute och tränar på. Det var kort men det känns att det "lilla" tar också. Tcyker fortfarande Billy är ruskigt bra, jag kör på med banden också. Även om jag inte orkar göra allt.

• Petronella77

maddeofreddes
    Jag körde pilates från början men bytte till billy, kan säga att jag inte ångrar det för en sekund. Billy är bäst Och det är ju absolut helt klart värt pengarna. Kommer aldrig sälja min Billy

Svar på tråden Billy's Bootcamp