Billy's Bootcamp
Är det någon som har testat Billy's Bootcamp, alltså DVDskivorna som säljs på TV-shop just nu?
Jag har liksom något emot allt som säljs på TV-shop denna träningsskiva lockar.
Någon som har testat eller hört något om detta?
Är det någon som har testat Billy's Bootcamp, alltså DVDskivorna som säljs på TV-shop just nu?
Jag har liksom något emot allt som säljs på TV-shop denna träningsskiva lockar.
Någon som har testat eller hört något om detta?
Hallå? Ingen som har ngn info om detta?
Usch, det verkar ju bra men skivorna kommer ju från TV-shop... Känner mig lite dum bara att erkänna att jag gillar ngt från TV-shop.
Hej hej! Dom skivorna har jag precis köpt. Det var extrapris dessutom. Tycker det verkar skitbra, hr inte testat dom än eftersom jag sitter här o e snorförkyld. Men han verkar ha ett grymt tempo så jag gissar på att man bränner en hel del :)
Kan tillägga att jag heller inte gillar tv-shop o detta var första köpet :)
jag tycker billys bottcamp verkar så lamt,,brukar garva när den reklamen kommer upp,,,hahaha
Hmm jag har också tittat till lite extra på dem hi hi... MeandHim, du får ta och rapportera!
Har med funderingar på att köpa dessa, men tycker de är lite för dyra. Letar efter ngn som har dem så man kan testa först innan. Så de inte blir stående i bokhyllan bara.
Har precis köpt en crosstrainer så jag får väl börja med den först.
MeandHim,
Ja, jag såg ju att de var på rea, det var därför jag på allvar började fundera...
Hoppas att du blir nöjd med programmen och du MÅSTE rapportera till oss om hur det var.
Har sökt lite efter recensioner av detta men hittade bara på amerikanska sajter. Vet inte hur äkta recensionerna är men det negativa verkar vara att det är VÄLDIGT tufft för en nybörjare att hänga med och att man riskerar att lägga av i brist på motivation.
men detta kan ju vara "planterade" recensioner för att nå potentiella kunder som ser sig vältränande. Ha ha, det gäller att inte lita på någon.
Juicy,
Ja, det är klart att man skrattar åt reklamen, det är ju TV-shop för Guds skull
När har dom någonsin lyckats med en bra reklam, hi hi
Men det är ju inte SÅ dyrt ändå... Kanske går att sälja på Ebay el Tradera efteråt, så att man åtminstone får tillbaka lite av utläggen.
på rea?? vart har ni sett det??
på TV-shops hemsida. www.tvshop.se
374kr + frakt.
25% off, tänka sig
oj, ja det var ju inte dyrt... ska kolla med sambon/banken...