• Runguska

Billy's Bootcamp

Så snart min man ska jag fråga om denna. Jag beställde kläder igår så han kanske ställer sig lite skeptisk. Aja, jag får vara lite taktfull. Har han köpt den iPod han funderade på imorse så frågar jag, annars beställer jag iPoden till honom för att sedan "komma på" att jag vill ha en Billy!

• Runguska

Beställde Billy idag! Det stod att normal leveranstid är på mellan 10-14 dagar. Hur snabbt gick det för er? Kom paketet i brevlådan eller fick ni hämta ut på Posten (stort?)?

• Runguska

Jag fick hem Billy i Torsdags. Med andra ord gick leveransen snabbare än väntat! Jag skulle träna igår med den, men så gick scartsladden sönder så jag inte fick något ljud. Jag hann igenom uppvärmingen i vilket fall och jag kan meddela att bara den gav mig träningsvärk i låren!

Nu har jag fixat en ny scartkontakt så imorgon är det dags igen!

• Runguska

För mig har det mest känts i låren, men det beror nog på att jag inte pallar med armhävningarna... Annarshar jag inte hunnit/orkat träna så mycket som tänkt vilket känns trist.

Nästa vecka ska jag dock satsa för fulölt då jag fundera rpå att börja spela volleyboll och inte vill komma dit första gången som den kanelbulle jag är nu när det kommer till fysik!

• Runguska

Imorgon ska jag iväg och hjälpa mormor packa grejer inför en flytt, men på tisdag måste jag ha tid för Billy... Även då ska jag iväg i och för sig - på habilitering. Aja, på onsdag har jag ingenting att skylla på så då måste jag absolut.

Jag gillar träningen, bara det att jag haft så mycket att göra. Då jag väl kommer igång, på onsdag senast ska jag följa schemat har jag planerat. Kanske inte med maten, men då det kommer an på träningstillfällen och med vilken film.

Jag har sett att det i USA släppts fler filmer och även nya gummiband. De nya ska visst ha vikter i sig som kan tas bort - det måste ju göra det hela (om möjligt) ännu jobbigare. Hoppas TV-shop eller liknande tar hem även dessa med filmer om ett tag då man är tränad nog att palla dem!

Svar på tråden Billy's Bootcamp