• HelenN

Billy's Bootcamp

Jag har tjuvläst lite på denna tråd då jag själv var sugen på att köpa Dvd´n! Nu har jag beställt den! Ska bli kul att sätta igång igen!

• HelenN

Åh jag hoppas mitt Billy-paket kommer på posten snart! Vill ju bara sätta fart nu!

• HelenN

Ni som köpt Billys, hur lång tid tog det innan ni fick hem den? Jag längtar såå tills min dyker upp här! Vill inte vänta mera nu! Speciellt inte efter en trevlig helg med Mycket gott att äta och dricka!!!

• HelenN

Yes!!! Nu har Billy kommit hit oxå! Ska prova Basic idag. Satt och tittade på det igår, heregud, man blev ju trött bara av att titta på! :-O Är den så tuff som den ser ut oxå eller?

• HelenN

Ja då har jag provat Basic för första gången! *PUH* det var jobbigt! Kan villigt erkänna att jag inte tränat så hårt på vääldigt länge!!! Men det var kul!
    Hmm ska bli kul att se om jag kommer ur sängen i morgon!

Hur går det för er andra? Ser ni nåt resultat?
    Jag hade ju inte blivit ledsen om mitt gäddhäng reducerades....

• HelenN

Jag följer schemat man får med paketet och har snart gått igenom första veckan. Jag är helnöjd och känner själv att jag orkar mer för varje gång. Och då kan jag tillägga att jag inte tränat på ett bra tag innan (typ 2 år). Jag ångrar INTE mitt köp av Billy!

• HelenN
    exiteme skrev 2006-09-19 08:56:34 följande:
    Fick hem min dvd igår. Kass tajming..*S* Jag ligger med feber, frossa & ont överallt
    Nä vad trist! Hoppas du blir bra snart så du kan sätta igång snart! Krya på dej!

Jag körde Cardio igår för första gången. Är det bara jag som har fått igång en enorm svett-produktion???? Förvånad Men det känns jättebra! Är såå glad att jag köpte hem Billy! Skrattande
  • HelenN

Ja min Billy fick jag hämta på posten. Är ju 4 dvd + Billybanden och lite infopapper. Tror det tog 10 dagar för min att komma.

• HelenN

Följer ni schemat som följer med eller tränar ni vad ni känner för och när ni vill?
    Jag har hittills följt schemat och det känns bra! Dags för Basic idag! Jag är så glad att jag köpte Billys! Mätte mej igår och har minskat 7 cm i midjan på 6 veckor!

Svar på tråden Billy's Bootcamp