Octaviakliniken - var är alla?
Hejsan tjejer. Jag går också på octaviakliniken, gjort sen januari.
Hejsan tjejer. Jag går också på octaviakliniken, gjort sen januari.
Mizz Turko:
Tackar
Utredningen är klar och går nu under behandling, puregon. Felet ligger hos mig och jag har pco.
Försökt med pergo men fick ingen ägglossning av dem. Nu med puregonen får jag äntligen ägglossning!
Hur går det för er då? Vad har ni för fel?
Mizz Turko:
Men vad...läskigt! Ursäkta att jag skriver det men oj...! Så trots allt detta så har du inte kunnat få ägglossning?
Finns det inget läkemedel man kan ta för dem där stressvärderna?
Hur länge har ni försökt? Hoppas ni lyckas...det där låter hur tufft som helst!
För oss tog det en månad att få tid. Ringde i december, fick tid i januari.
Lycka till!
Ja, att få börja med utredningen alltså
Det kanske var precis över sommaren? För de hade stängt från mitten på juli till mitten av augusti om jag inte minns helt fel. Och då är det ju klart man får vänta lite längre på att få komma igång med sin utredning
oboyälskaren:
För mig har jag fått spruta 11 & 12 dagar och fått fram ett fint ägg varje gång + några små men de räknas ju inte.
Önskar er lycka till
jam:
Oh, lycka till idag Berätta hur det gick sen!
jam:
Wow, det där lät superbra ju! Håller tummarna att det kommer gå finfint! Det kanske blir tvillingar dåra
Tror jag plussade idag!
jam:
Ja, jag tror det Svagt positivt! Bild finns i mitt galleri
Detta var andra puregonomgången med äl-spruta!
Tack för gratulationen! Hoppas verkligen att det är en bulle på jäsning så jag inte blir grundlurad här Ska testa igen imorgon!
Men vad gör man om man är gravid? Ska man ringa Leena eller? Brukar hon följa upp för att se att allt står rätt till eller hur går det till? *noll koll*
Testade neg nu på morgonen...och förblödningen har börjat...så jag är nog inte gravid
Jag har alltid förblödning innan mensen kommer. Och förra cykeln då jag började spruta började förblödningen på bim -1. Idag är det bim-1...så det tyder ju på att det är mensen som är på ingång
Förstår inte varför jag fick svagt positivt igår för... Måste ju varit nått fel på testet?