• Mizz Turko

Octaviakliniken - var är alla?

Undrar var alla som går på Octaviakliniken håller hus? Har alla blivit gravida och jag den enda barnlösa, eller har alla semester?

• Svar på tråden Octaviakliniken - var är alla?
  • Bisquit

Hej!
    Jag går inte där men ska börja. Har fått en tid i september. Försökt starta en tråd tidigare, men det var ingen som ville svara....

• Mizz Turko

Kul, hur länge har ni försökt?? Hur gammal är du, framgår inte på din sida...

• Bisquit

Oj då glömde jag det? *går och tittar*

Jag är 27, vi har försökt fråm aug 04. Var på carema och påbörjade en utredning tills vi helt plötsligt blir övergivna....
    Jävla skit... *mutter morr*

Sambon är 29.

• Mizz Turko

Gick första gyn-us och kontrollen hos Carema, vilken attityd jag bemöttes med - precis vad man vill i en redan svår situation. Har gått hos Leena sedan nov -05 och hoppas att det blir resultat i form av en stor mage snart.

:)

• Bisquit

Mm, jag var oxå hos carema. Gick faktiskt riktigt bra. Tills jag skulle kolla resultatet av den första och enda pergokuren. Då står det helt plötsligt en helt annan läkare där...
    Nej den andra har slutat. Öh jaha?

Ja det är bara att klä av sig och hoppa upp, jag har läst din journal.

Ok jag kanske är känslig, men man kan väl åtminstone presentera sig innan man börjar "rota" i nån annans underliv?

Sen så sa hon bara att det ser bra ut. Jag frågade då om pergon fungerat.

"ja det ser ut så".

Suck!!

Sen dess 8 detta var i början på året ) har jag försökt få ut mina journaler utan framgång....
    Det borde fan vara olagligt!!

Hoppas mycket på octavia nu!

• Mizz Turko

Det kommer gå bra på octavia ska du se. Tyvärr ganska långa väntetider osv men annars helt toppen.

Leena är underbar för att jag har ju "gyn-undersökningsskräck" men varje gång så berättar hon innan jag sätter mig i stolen, vad det är hon ska göra och visar vilka instrument, vad det är hon får kolla på etc. dessutom får jag ju se mina "äggstockar etc" på skärmen, så det gör ju undersökningen lite comfortablare.

Svar på tråden Octaviakliniken - var är alla?