Octaviakliniken - var är alla?
Hej!
Jag går inte där men ska börja. Har fått en tid i september. Försökt starta en tråd tidigare, men det var ingen som ville svara....
Hej!
Jag går inte där men ska börja. Har fått en tid i september. Försökt starta en tråd tidigare, men det var ingen som ville svara....
länk: www.familjeliv.se/Forum-7-138/m10483089.html
jag puffade oxå.
Japp!
Så jag hoppas på det bästa nu.. *ler*
Oj då glömde jag det? *går och tittar*
Jag är 27, vi har försökt fråm aug 04. Var på carema och påbörjade en utredning tills vi helt plötsligt blir övergivna....
Jävla skit... *mutter morr*
Sambon är 29.
Mm, jag var oxå hos carema. Gick faktiskt riktigt bra. Tills jag skulle kolla resultatet av den första och enda pergokuren. Då står det helt plötsligt en helt annan läkare där...
Nej den andra har slutat. Öh jaha?
Ja det är bara att klä av sig och hoppa upp, jag har läst din journal.
Ok jag kanske är känslig, men man kan väl åtminstone presentera sig innan man börjar "rota" i nån annans underliv?
Sen så sa hon bara att det ser bra ut. Jag frågade då om pergon fungerat.
"ja det ser ut så".
Suck!!
Sen dess 8 detta var i början på året ) har jag försökt få ut mina journaler utan framgång....
Det borde fan vara olagligt!!
Hoppas mycket på octavia nu!
Nu börjar det närma sig..
Inga fler som ska dit??
Tackar oboy!! ( hoppas det går bra att jag kortar ner lite )
Och hoppas verkligen att dom kommit på något bättre så det går fortate för er.
9 försök. Wow det är starkt jobbat. *imponerad*
Lycka till nu!
Hej hopp!!
Idag har jag varit och lämnat mitt första blodprov i en serie på tre.
Det gick jättebra och alla är så gulliga och man känner sig verkligen omhändertagen.
Ja och självklart gick ju det första samtalet jättebra!!
Hon bara skakade på huvudet när jag berättade vad den andra sa och gjode... *suck*
Men nu känns det bra att vi kommit till ett sånt pass seriöst ställe.
Trist Mizz Turko, hoppas det börjar ge resultat snart!
Jo att få tid när man själv kommit in i själva systemet är inga problem. Det gäller som sagt bara att få 1:a tiden. Den kan man få vänta på lite länge...
Men när man väl är där, då går det undan.
Baloo, va kul!! Alltid skönt att höra solskenshistorier...
Herregud går alla på Fl hos Leena?? Inte undra på att man fick vänta så länge då.. Ha ha ha.
Jag har lämnat ett blodprov till nu. Ska lämna yttligare ett på provdag 3. Sen får vi se vad som händer.
Nån som vet?
Kram
Min sambo lämnade prov på gamla utredningen. han ska göra det igen. Men hon skulle ta det med mig när jag kom dit nästa gång.
Jag är mest rädd för spolningen, tror att det ska göra jätteont.. Blä.
Dum fråga.. Men vart tar allt vägen som dom sprutar in? Står det en hink nedanför eller?
Ja jag vet och sen är det ju större chans att efter spolningen lyckas om man nu inte är igenväxt...
Men ändå... Voltaren?? Det är ju smågodis för mig ju.. *fniss*
Får man vänta länge på att den ska börja verka eller?
Alltså jag menar.. Jag vet det är bara jag som är löjlig...
( fast det står jag för, jag är världens största mespropp, ha ha )
Mizz T. Det låter ju som om ni provat på det mesta iallafall..
Hoppas verkligen att det ger resultat!
JAg ska lämna blodprov i morgon då. Fick mens nu och det ska ju lämnas in på dag tre. men då är det lördag.
Mizz T fick du mycket bicerkningar av pergo, puregon och allt?
Ok, det låter ju bra. Jag fick lite rastlöshet av pergon. Ska nog itne ta det före sänggående utan på morgonen nästa gång. hatar att inte kunna sova!!
Var och lämnade det sista blodprovet idag. Så nu får vi se när hon hör av sig.
Var en så himla gullig sjuksköterska, inlånad från KS. Såg precis ut som min mormor...
På octavia.
Egentligen öppnar dominte förrän 8 men när jag kom dit ( vid 7:30 ) var det öppet och jag fick komma in ändå.
Supersnälla!!
Skönt tualisa!!
Ja hon kanske inte är så talför via telefonen. Annars tycker jag att hon pratar på bra. i typ 190 så det gäller att hänga med, hi hi.
hEJ! Är tillbaka nu efter en tids förkylning.. *host host*
Det gick ju jättefort med provsvaren!! Hon ringde mig i tis el onsdags och sa att allt var normalt och bra. Tyvärr hade hon ingen tid denna vecka men den 23:e ska jag dit för ett samtal om hur vi ska gå vidare. Sen ska sambon få lämna ett prov till.
Men jösses!! Går hela fl hos leena eller?
Är det bara slumpen eller ligger det nått annat bakom måntro?
Kul!
*vinkar till alla nya*
Det känns jättesköt att komma igång. Jag gissar väl på att jag ska spolas och sambon ska få göra om sitt prov. Enligt utredningen på carema ( skitställe ) så var hans resultat heeelt ok. Men när leena kollade lite närmare visade det sig att det inte var ok. Så nu får vi se vad nästa prov säger.
Sen är ju jag lite väl tjock oxå, har nu med ny motivation gått ner en 3-4 kg på tre veckor.
Och så fort jag blir frisk från den här jädrans hostan så ska jag införskaffa ett gym el simkort.
tjingeling!