• elinina

viktökning i v.21

Denna fråga är irrelevant egentligen, men man är ju nyfiken,....

va mycket har ni gått upp...?

jag ä i v.20+2 och har redan gått upp 12-15kg.... *livrädd*
    ä jag helt själv, eller finns det fler "tjockisar"

• Svar på tråden viktökning i v.21
  • Solen 00

HEJ,

jag är i vecka 21 imorgon och jag har nog gått upp nästan 7 kg. Man börjar ju känna sig lite klumpig mm, tycker ändå inte att magen har blivit så stor....
    Jag mår bra för övrigt, men borde träna lite mer, jag har börjat simma vilket jag tycker är väldigt behagligt och skönt...

Hur mår du?

S

• Druttan

Jag är i vecka 20 och har gått upp 8 kg. Har en rejäl mage nu (finns bild)
    Och den känns ivägen ibland. Har inte haft nån riktigt ork att träna som förut, de 13 första veckorna var jag trött hela tiden. Nu har jag mera ork men konditionen är inte som den brukar
    Jag har märkt det är mycket olika vissa går upp mer och vissa mindre.

• Lindis 24

Hej är i v 23 idag och har gått upp 6-7 kg

• jordnöten

Är i v.21+4 och har lagt på mig 5 extra kilon hittills, men fler lär det bli....alltid hungrig eller sugen. Träna har jag inte gjort en enda gång under graviditeten...orkar bara inte

• Nie

jag har gått upp ca1,5-2kg och är i vecka 21. det beror väl iofs att jag har lite (en hel del kanske till och med) att ta av sen innan.

• vårsol

Jag hade gått upp fyra kilo men så var jag ju en tjockis innan...

• Engla

Hoppas ni mår bra.
    Har hitills gått upp 2 kilo. Att det inte är mer beror troligen på att jag hade en del övervikt innan jag blev gravid. Har köpt mammabaddräkt och tänkt mig börja simma för att hålla kroppen i någon sorts form. Ha det fint.

• Bubbelbi

Har gått upp 6 kilo och är i v.21. Känns lite oroväckande eftersom jag typ går upp 0,5 kilo i veckan. är det normalt?

• Sofijj

jag är i vecka 21 nu och jag har gått upp 15 kilo....

• Cilla R

Är i v. 22 och har gått upp ca 6 kg.

Cilla

Svar på tråden viktökning i v.21