• PeggyLee

Vi som behöver stöd och hjälp i vårt pointsjagande!

Här samlas alla vi som försöker att gå ner i vikt med hjälp av pointssystemet eller som slåss mot sin övervikt på annat sätt.
    Vi sporrar och hjälper varandra med uppmuntrande ord och glada tillrop

Alla som vill är hjärtligt välkommna!
    Mvh Peggy

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-27 21:30:20:
    Detta är en förtsättningstråd från: www.familjeliv.se/Forum-3-39/m8995893.html

• Svar på tråden Vi som behöver stöd och hjälp i vårt pointsjagande!
  • PeggyLee

Ja då sätter vi väl fart här i stället då

• PeggyLee

Godmorgon girls!
    I morgon ska vi ha fest (om nu minstingen blir friskare än i natt då han hade 40 graders feber...), o då kommer det att bli en MASSA points igen. Jag ska bjuda på paj o så ska jag dricka en massa sprit. Ja massa o massa... inte tål man så mycket sprit nu för tiden Men vilket fall som helst så kan jag inte "starta" om förrän på söndag eller måndag...

Hoppas ni pointsar för mig oxå

Kram från Peggy

• oskron

Jag som skulle hålla migfrån godis den här veckan nu tänker jag inte göra det iaf för att poitsen har farit åt skogen hela veckan.
    På lördag tänker jag slå vad med min man om att jag ska hålla upp från godis och fika annars måste jag stiga upp kl, 5,30 varje morgon för att göra morgonmål åt honom, klarar jag att inte äta godis på två veckor så får han stiga upp lördag och söndag och ge mig morgonmål på säng

• oskron

oj glömde skriva att jag äntligen är under 70 kg!!!!! bra start på dagen

• PeggyLee

Hmmm verkar ju bra med att hålla vad...
    Men min rare man ska köpa kläder till mig när jag har gått ner till 60 kg! Men det är 4 sega kilo tills dess!!!

• liten05

Grattis oskron!

Bra att ha morötter,kanske skulle ta och försöka få en morot ur min sambo oxå.Men har iaf ett presentkort på MQ som ska användas när jag når mitt slutmål.Å så ska jag gå och göra ansiktsbehandling och massage.Har presentkort även där,så det passar bra att spara tills målet är nått!

Igår var vi ute och åt och på bio,så pointsen flög iväg fort.Men nya tag nu så kanske man kan tappa lite under veckan som kommer.Vore skönt!

• Lottietott

Grattis oskron!
    Jag vill också komma under 70kg!!Snyft...
    Ska bara ha lite semester till,sen blir det att bita i det sura äpplet.

liten05-Vilken film såg ni?Var den sevärd?
    MQ är ju en bra morot.Dom har jättesnygga kläder där för folk utan "bilringar".Ska också gå dit (om ca 10kg hm...).

Peggy-Hur går det med lilleman?Värmen tar styggt på de små nu.

• PeggyLee

Ja du Lotta!
    Lilleman mår faktiskt inte alls bra...
    Vi var ju på akuten i dag o de tog en massa prover. Snabbsänkan låg på 92 o han hade förhöjt värde på vita blodkroppar???
    Han mår alltså inte alls bra. Vi ska dit igen på söndag för att se om snabbsänkan har gått ner, annars blir det stor undersökning. Jag mår tämligen kasst

• Lottietott

Det har verkligen varit mycket som gått mot dej nu Peggy.Hoppas att han snart mår bättre!
    När ens närmaste inte mår bra,då kan man själv bli ganska nedgången.

Vi ses/Lotta

Svar på tråden Vi som behöver stöd och hjälp i vårt pointsjagande!