Urrk för tatueringar!
Är det bara jag som tycker tatueringar är vidrigt? Äckliga färgklickar inpräntade i huden, oftast fula och kladdiga motiv. Jag tycker det är otroligt fult och fattar inte hur så många kan vilja ha det.
Är det bara jag som tycker tatueringar är vidrigt? Äckliga färgklickar inpräntade i huden, oftast fula och kladdiga motiv. Jag tycker det är otroligt fult och fattar inte hur så många kan vilja ha det.
vi har alla delade meningar o smak om allt. vissa tycker att det e snyggt o vissa tycker att det e fult......att ha tatueringar.... det får ju var och en stå för.
Ja, men om jag bara konstaterar att alla tycker olika blir det ju ingen diskussion... så vad tycker du?
Här har du en till som tycker det e ful. Kan inte förstå hur man kan förstöra sin kropp, med kladd.
Jag tycker att det är snyggt! Själv så har jag ingen men min sambo har tribaler över hela armarna och det är skitsnyggt.
Jag har inget emot dem som koncept, men tycker det är fult med dåligt utförda tatueringar, och tycker alla "standardmotiv" är trista som faen.
Som en tatuerare jag känner sa en gång:
"Kommer det en till som vill ha en delfin skriker jag!"
(Nästa kund ville givetvis ha ... en delfin. I solnedgång. Jag menar ... Pust!
Du är säkert inte ensam om att tycka att tatueringar är fult! Nu har ju jag en liten delfin på mitt ben, över "ankelknölen" så visst jag tycker att det är fint. MEN jag tycker INTE att det är snyggt med många, stora o smetiga tatueringar där man inte ser vad motivet är. Jag tycker att det är fint med små, svarta tydliga.
Nuförtiden är det ovanligt att man INTE är tatuerad... Det är finast egentligen tycker jag med. Men jag har som sagt en och jag ångrar det inte, ska bara fixa till den nån gång...
Hmmm... jo jag har ju en delfin..... tydligen jätteorginellt.... eller..... kanke inte...
Jii: menar du att tatuerade är vanligare än icketatuerade? Det undrar jag, kanske i vissa årgångar? I min ålder (30-plus) känns det inte så fruktansvärt vanligt ändå, lyckligtvis.
Vissa kan vara fina, tycker jag. Jag själv skulle däremot inte göra en tatuering ändå.