Urrk för tatueringar!
Är det bara jag som tycker tatueringar är vidrigt? Äckliga färgklickar inpräntade i huden, oftast fula och kladdiga motiv. Jag tycker det är otroligt fult och fattar inte hur så många kan vilja ha det.
Är det bara jag som tycker tatueringar är vidrigt? Äckliga färgklickar inpräntade i huden, oftast fula och kladdiga motiv. Jag tycker det är otroligt fult och fattar inte hur så många kan vilja ha det.
blev riktigt förolämpad den gången
Alltid samma personer som har mycket att säga till om utseendet...
Jag hade tyckt det skulle vara så kul att se hur personen som har sånna starka åsikter om folks utseende och deras val ser ut själva....
På nåt sätt tror jag att mina fördomar skulle stämma in ganska bra på dessa...
Pärlan 81 Ja, det är trist med vissa som har fördomar i flera trådar det håller jag med om.. Tycker det måste finnas viktigare saker i livet än att "hata" ditt elr datt som andra gör med sitt fysiska....
Men jag då!
Jag har 15 tatueringar men jag har minsann 500 högskolepoäng och tjänar 50 000:- efter skatt. Och så har jag inga skinnsoffor eller glasbord och har aldrig någonsin druckit alkohol - inte ens lättglögg.
Så du har helt fel TS!!
mejje: Det är väl det som gör det hela så intressant för vissa. Antar att dessa trådar ger kickar åt folk som gärna ser sig som högre än andra...
Det säger mer om dom än om de som har en panter på ryggen
tatuering- ja
låg utbildning- nja
alkoholmissbruk- nej
skinnsoffa- JA oxblod som vi fått, inte min stil dock men den duger.
gladbord- nej
bonniers lexikon- nej gud bevare mig
få ambitioner- nej
Var hamnar jag på för nivå...en 2:a ungefär va Det är jag nöjd med
Fast jag är visst lite fattig ändå, inser jag när folk köper soffor för en hel förmögenhet. För visst handlar tråden om hur mycket pengar man har över till soffor??