Inlägg från: Theresé och Mini |Visa alla inlägg
  • Theresé och Mini

Ont i njuren...?

Är det något knas med njurarna får du så ont i hela nedre delen av ryggen att du inte kan vända dig i sängen + hög feber.
    Sen måste du kissa när du är kissnödig annars blir det urinvägsinfektion som i sin tur kan leda till njurbäcken inflamation.. vilket inte är allt för skoj ska jag säga. *usch*
    Se till att kissa när du känner att det behövs och vänta inte!

• Theresé och Mini

Det är sant... men febern kommer du inte undan Jag hade ont i höger sida först och trodde jag hade sträckt mig. Tänkte dum som man är...de här går över. Sen blev det i hela nedre delen av ryggen så det är sant, att det är inviduellt. Fick i vilket fall som helst ligga på sjukan i två veckor med dropp och lära mig äta som ett litet barn igen... Bara för jag inte kissade när de behövde.

• Theresé och Mini

Japp Kommer på akuten och kan inte gå för varken ryggen eller resten av kroppen orkar... men är man tjurig så är man.
    Så att ligga kvar för att kudden är så skön är inget bra idé.

• Theresé och Mini

Jag tänkte inte alls stanna heller. Men på väg ut där ifrån så bar inte benen längre utan dom fick hämta mig.. snacka om att känna sig fånig. Dessutom livrädd för sjukhus så när jag väl vaknade upp började jag klää på mig och tänkte åka hem.. *skratt* rätt lustigt när man ser på det så här i efterhand.

• Theresé och Mini

Ja se till att kissa!
    Jag gjorde ju lika... kudden va så otroligt skön. Och nu får jag äta antibiotika tills bebisen kommer för min urinvägsinfektion försvinner inte.

Svar på tråden Ont i njuren...?