camshow
jag e en mamma med dåligt ställt.. jag omin man e arbetslösa..
jag säljer camshower på nätet för att få in lite extra pengar... det kan väll inte vara fel?? jag skulle aldrig träffa nån IRL!!
jag e en mamma med dåligt ställt.. jag omin man e arbetslösa..
jag säljer camshower på nätet för att få in lite extra pengar... det kan väll inte vara fel?? jag skulle aldrig träffa nån IRL!!
man använder sin webcam för att visa betalande åskådare när man strippar eller tom har sex
undrar oxå vad det är *bimbo jag då*
giz är du bimbo, så är jag bimbo
aha...... tackar för info.......
Min fråga då är hur mår du när du gör det?
SiSu- turia: Vaddå "intresseklubben antecknar", TS ställde en fråga och hon vill ha svar.
Var inte så otrevlig....!
- Jamen vad kan man säja?? Lät mer som en samvetsfråga, hon får väl göra som hon vill...
turia: jo men hon ställde ju uppenbarligen en fråga, då kan man ju välja om man vill svara eller inte. behöver ju inte komma med en massa onödiga kommentarer.
visst hon får välja att göra som hon vill, vilket hon också gör. men hon frågade om vi tyckte att hon gjorde fel...
jag tycker väl inte att det är fel på sätt och vis. bara inte sonen tar skada av det de gör så.
det är ju också ett sätt att få in lite extra pengar + att de kanske tycker att det är kul... förena nytta med nöje.
personligen vet jag inte om jag skulle våga faktiskt...
Om det är ok med både dig och din sambo så kan jag inte se något fel med det. Ingen tar ju skada av det.
Men, nu blev jag lite nyfiken. Vad tjänar man på sånt egentligen? Har hört att strippor inte tjänar så bra som man tror, men jag kanske har fel.
att strippa på "riktig" ger ca 5000:- per kväll, emn d beror på vilken klubb man jobbar för
å d e dricks bara
5000 för en kväll!!
oj, synd att man inte har stripparkropp