• Anonym

camshow

jag e en mamma med dåligt ställt.. jag omin man e arbetslösa..

jag säljer camshower på nätet för att få in lite extra pengar... det kan väll inte vara fel?? jag skulle aldrig träffa nån IRL!!

• Svar på tråden camshow
  • Lamilla

*ser sig sjalv i en kropp som demi moore hade i filmen striptease*....*gar forbi spegeln i hallen och atergar till den bittra realiteten*

• delifi2

kollade på insider för ett tag sen, då besökte dom en klubb, å dom tjejerna såg inte mycke ut för världen kan ja säga, oftast e d helt "vanliga" tjejr som strippar.

men ofta har man en helt anna syn på vad som är "strippkropp"

• Aiwendil

Jag ska bli strippa om man tjänar sååå bra

TS.
    Gör som du känner för... så länge det inte skadar ngn!
    Alla kan ju inte sitta på ICA eller hur

• chess1979

Lamilla: hahahahahahahihihihhohohohohohahahaha
    det är nog mig du ser i spegeln

• sosarorra

så länge du och din man tycker att det är ok så kör på tjejen
    Önskar att någon skulle vilja betala för att se på min kropp, som numera är helt randig och gropig, blää!

• DaCiss

Hah, jag och mitt ex hade ju sex på cam framför ett annat par gratis. Så om man dessutom kunde fått pengar för det hade det ju bara varit ett plus. Fast idag skulle jag aldrig göra något sådant dels för att jag har en annan man och dels för att jag inte mer är så intresserad av sådan sorts sex.

• Anonym

Då jag var ensam med mina barn så hade jag ett extra jobb 1 gång i månaden.
    Man skulle skriva och spela in 3 st riktigt porriga och sexiga berättelser.
    Dom bandades och sen ringde killarna ett 071 nummer för att höra dom.
    Jag slapp se eller prata med dom. *hade inte fixat den biten*
    Vi var ett gäng på 5-7 tjejer med lika bakgrunder. Det var studerande, gifta kvinnor, ensamma mammor....ja...vi var vanliga tjejer. Kul hade vi och pengar tjänade vi!

Jag tycker inte ni gör fel. Kör på
    Den dagen du inte vill längre så kommer du lägga av självmant.

• Sweetie

Säger som så många andra.. sålänge du och din man tycker att det är ok så kör på!

Men.. en fråga.. visar ni era ansikte ? *dum fråga kanske* Men tänk om folk känner igen er?

Kramizz
    Sweetie

• Anonym

TS här=)
    tack för alla svar!!

vi har visat ansiktena men har slutat med det!! det finns så mycke oseriöst folk!!

jag har ingen stripp kropp... mullig o massa bristningar men killarna gillar dt ändå!!

det har gett mej bättre självförtroende!! många tycker att jag e snygg o ha bra kropp (vilket jag ej själv tycker)

kram på er alle hopa!! puss "lita"

• vanja77

skoj fråga.... hur mycket kan man tjäna på camschow??

• chess1979

jag köpte en digitalkamera till min sambo i födelsedagspresent, kanske skulle testa det?
    Ha med min kropp? inte mkt för världen visserligen smal om det är en fördel!? men man har ju fött 2barn och det SYNS.
    undrar om det går hem om man har hängtuttar det säger min dotter att jag har iallafall. bristningar från brösten till knäna, och ärr efter en bukplastik.
    Nä tror inte det
    Men grattis till dom som kan

Svar på tråden camshow