Inlägg från: Destined star |Visa alla inlägg
  • Destined star

Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn

hej... 1 är adopterad från indien
    2.. han är från sverige
    3..de blev jätteglada
    4.. har blivit bemött bra

Visst finns det en del som undrar varför jag kan prata så bra svenska men det fattar de juh rätt snabbt varför...

Jag hette Bindu men det ändra mamma ifrån ni vet barn o deras grymhet o bindu kunde lätt bli nåt annat

• Destined star

Sofina o sara: e lite nyfiken på att du kan språket...har du studerat det på "vuxna" dar själv kan jag inte nåt ..... Jolo... Tack...

• Destined star

*Honey1982 (Maja), 24 år från Jönköping. Adopterad från Sri Lanka. 1 son (född i Januari-06).

*Jolo (Johanna). 28 år. Uppsala. Sydkorea. 1 son född mars 06.

*Helis (Helena), 29 år, Göteborg, Sydkorea, 2 döttrar, mars 03, juni 06

*Sara 30 år,göteborg/phuket , Thailand med dottern sofina, mars 06.

*michanna ( Anna) 29år, Enköping, Chile, 3 barn -99,-04,-05

*lollolo (Louise) 25 år, Mölndal,Guatemala, 1 son född Aug-05

*jennsan ( Jenny) 26år, Stockholm, Indien, 1 son född Mars 05, och väntar 2:a barnet.

*maria1978 (Maria) 28år, Västerås, Chile, 1 son född juni-00 och väntar 2:a barnet.

*sara76 30 år, Stockholm, Indien, 1 son nov-04, 1 dotter aug-06

*Destined Star (Naina),Säffle,Indien, 3 barn -98,-02,-05

• Destined star

fick ett indiskt annat namn av min mamma vilket betyder vackra ögon (tror ja) Men i vardags så är det inte många som säjer Naina förutom min familj förståss.. Hoppas allt e bra med alla nu när sommaren börja lida mot höst... fasar för alla kläder som ska på barnen den minsta tycker det e pest redan vid tröjorna/bodyn...törs inte tänka på vinter kläder

• Destined star

ja det där med egen tid.... försöker att hålla mig från hushålls arbete.. men i regel börjar min egen tid tidigast halv-åtta o har ja otur o filip e på sitt charmigaste stön-humör kan de bli halv-tio(suck för trots-åldrar) så det blir fl eller tv:n som jag somnar framför..... e inne i en vaken på natten period m Simon o filip tror att ja försvinner...så sover väl inte så värst mycke..som inte de räcker så blev simon sjuk i natt me feber o snuva så dessa nätter lär fortsätta ett tag.. längtar efter att få sova en hel natt.... så nu har lilla jag lyckats klaga lite oxå....

• Destined star

oj vad många vi e som har stl 35..... e lite irriterande på sko fronten... fast ja hitta för ett par år sen ett par gympa skor...barnstlk 35..he he de kosta mindre oxå...tyckte de va rätt så kul sitter här o e genomförkyld både jag o barnen...kul att denna tråd finns kan ja ju uppriktigt säja.... nu vrålar min son efter mamma mu...kan lätt miisstolkas till just Mammma Mu men det e faktiskt Nalle phu herrn menar,, va sur han va innan jag kom på vad han mena

• Destined star

oj vad det skrivs i denna tråd...va kul....själv hade jag en lång 1:a förlossning 30 tim den andra 4 1/2 timma från första värk till han va ute o sista killen 2 1/2 timme från första v . fast han kom i ambulansen... o ja som aldrig åkt amblans förr tack o lov... men de gick juh bra

• Destined star

Oji: det brukar i regel gå fortare med nästkommande men att det skulle gå så fort hade jag inte en aning om..trodde att det skulle ta en 24 timmar... he he barnmorskan sa till oss att det skulle komma en bebis runt 22 på kvällen o då var kl 14:45 han kom en timme senare 15:54.. hon blev nog snopen hon med

• Destined star

oj oj nu har jag jobbat mitt första pass på nästan 1 o etthalvt år...skit-kul.... jag har ingen mongolfläck men mina barn har vid rumpan...alla tre.... barn alltså.... välkommen craysy baby... min bror e adopterad från thailand.-d

• Destined star

Honey 82: nä det verkar inte alls vara vanligt... vart i från kommer din bror/syster ifrån???

Svar på tråden Tråd för oss "adoptivbarn" som har fått barn